Andrzej Czarnecki zasilił szeregi NEONET
-
Andrzej Czarnecki objął stanowisko Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET
-
Manager przez 24 lata związany jest z branżą RTV/AGD
-
Teraz Czarnecki wesprze markę NEONET swoim doświadczeniem w budowaniu sieci sklepów stacjonarnych
Podstawowym zadaniem Andrzeja Czarneckiego na stanowisku Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET będzie wzmacnianie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest bowiem skupienie się na dotarciu do nowych lokalizacji.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy, która stawia na intensywny rozwój. Tylko wyznaczając ambitne cele i tworząc konsekwentną ścieżkę ich realizacji, jesteśmy w stanie wypracować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku. Głęboko wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie w branży RTV/AGD pomoże w realizacji śmiałych założeń – mówi Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej NEONET S.A.
Jak mówią przedstawiciele NEONET, nie bez znaczenia jest fakt, że prywatnie Andrzej Czarnecki jest miłośnikiem sportu, co przekłada się na jego zamiłowanie do rynkowej rywalizacji oraz pasji do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
– To wielka radość, że naszą drużynę zasilił zawodnik z takim wielkim doświadczeniem i wiedzą. Wsparcie eksperta tej rangi, co Andrzej Czarnecki, stanowi dla nas nowy, dobry rozdział w długofalowym rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, że ten transfer już niedługo zaowocuje pasmem sukcesów – komentuje Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu NEONET S.A.
Andrzej Czarnecki z końcem 2019 roku zakończył współpracę ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD. Związany był z nią przez przeszło 24 lata. Do głównych zadań Czarneckiego należało m.in.: budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Ekspert odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy. Ponadto Czarnecki jest laureatem nagród branżowych, w tym Best Manager of the Year otrzymanej w ramach SCF 2019 Retailers’ Awards.

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.