Komunikaty PR

Anna Markowska i Marcin Tyszka w kampanii smartfonów Huawei P50 Pro i P50 Pocket

2022-01-26  |  18:20
Biuro prasowe

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.

Huawei P50 Pro to smartfon, który wyznacza nowy standard fotografii mobilnej, potwierdza to fakt, że zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu DxOMark, niezależnym globalnym rankingu smartfonów fotograficznych. Nasz najnowszy flagowiec pozwala wykonywać absolutnie niezwykłe zdjęcia, a ich jakość odwzorowuje obraz zbliżony do tego, który rejestruje ludzkie oko. Z kolei składany P50 Pocket to przełomowa technologia i wyjątkowy design, innowacja zamknięta w przepięknej oprawie. Seria P50 udowadnia, że Huawei jest liderem fotografii mobilnej i cieszę się, że od dziś nasze najnowsze flagowce dostępne są w Polsce – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Anna Markowska, modelka znana szerszej widowni z programu Top Model i Marcin Tyszka, uznany fotograf modowy i juror w Top Model, będą wspierać komunikację serii Huawei P50 w swoich kanałach social media.

To mój kolejny projekt z gigantem technologicznym, marką Huawei. Bardzo się z niego cieszę. Każdy z nas ma różne oczekiwania wobec telefonów. Moim podstawowym jest bardzo dobry aparat fotograficzny wbudowany w urządzenie, które w końcu zawsze mam w swojej kieszeni. Przeszedłem kilka szkoleń z trenerami Huawei i wiem, że smartfon pozwala mi robić zdjęcia w każdych warunkach
i tak, że jestem zadowolony z efektu. A to nie jest reguła. Model P50 Pro miałem przy sobie przez kilka tygodni w Hiszpanii. I ta nasza gorąca przygoda zaowocowała kilkunastoma naprawdę fantastycznymi zdjęciami
 – mówi Marcin Tyszka.

Marcin Tyszka będzie też inspirował amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie. Przygotowana przez niego seria filmów poradnikowych – o tym, jak wykonać perfekcyjne zdjęcie smartfonem wykorzystując jego liczne funkcje fotograficzne – będzie dostępna na Instagramie Marcina Tyszki i na kanałach Huawei. Finałowym etapem tej fotograficznej edukacji będzie konkurs, a najlepsze ze zgłoszonych prac zostaną zaprezentowane podczas uroczystego wernisażu w Warszawie, obok profesjonalnych zdjęć Marcina Tyszki. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody – smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick, smartwatch Huawei Watch GT 3 i głośnik Huawei Sound Joy.

Konkurs odbędzie się w lutym, a szczegóły dotyczące terminu i zasad zostaną ogłoszone wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.