Komunikaty PR

Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”

2023-01-26  |  10:20

Bądź kobietą, której można zaufać! Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust” pełną energetycznych stylizacji

Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jej odwaga odzwierciedla się także w energetycznych stylizacjach, w których nie brakuje intensywnych kolorów, wyrazistych printów  czy dużej, rzucającej się w oczy biżuterii. Właśnie takie elementy, które podkreślą pewność siebie każdej użytkowniczki, znajdziemy w najnowszej kolekcji Answear.LAB

Zaufanie to podstawa

Answear.LAB to marka tworząca kolekcje inspirowane kobietami, za którymi stoją idee mająca na celu motywowanie ich do walki o swoje aspiracje, cele i marzenia. Hasło przewodnie najnowszej kapsuły „In women we trust” to opowieść o zaufaniu, które powinno stanowić atrybut każdej silnej i niezależnej kobiety.

„In women we trust” to historia o silnych kobietach Answear.LABa, które potrafią się wzajemnie wspierać w drodze do realizacji marzeń. Są osobami godnymi zaufania, którym bez obaw można powierzyć każdy sekret czy problem i które tak samo jak sobie i swojej intuicji, ufają bliskim i przyjaciołom. Cechuje je empatia, uważność na drugiego człowieka i wiara w to, że tylko dzięki siostrzeństwu i wspólnym działaniom są w stanie wiele osiągnąć. Tą kolekcją zwracamy uwagę na potrzebę wzajemnego zaufania i podkreślamy jego znaczenie w relacjach. Tylko dzięki tej najcenniejszej więzi jesteśmy w stanie budować udane, szczęśliwe i satysfakcjonujące relacje zarówno prywatne, jak i zawodowe, czego życzymy wszystkim w tym nowym roku.”– komentuje Agnieszka Korsak, Dyrektorka Marki Answear.LAB

Trendy w stylu lat 80

Intensywny kolor, bufiaste rękawy, duża, połuskliwa biżuteria, buty z szerokimi cholewkami — to tylko kilka najważniejszych elementów typowych dla stylizacji z lat 80, które można znaleźć w najnowszej kolekcji „In women we trust” marki Answear.LAB. Marka zachęca tutaj do eksperymentów, niekonwencjonalnych połączeń, np. cekinów i futra, odkrywania nowych funkcji ubrań.  Jakie jeszcze propozycje skrywa kolekcja?

 

Po pierwsze,  skóra ekologiczna! Lista skórzanych modeli jest długa – znajdziemy tu zarówno ponadczasowe ramoneski, jak i inne okrycia wierzchnie, na czele ze skórzanym płaszczem, i częściowo wykonanym z poliestru z recyklingu bezrękawnikiem ocieplonym wełnianym kożuszkiem – idealnym na zimowe dni. Nie brakuje również sukienek, często w intrygujących fasonach oraz skórzanych koszul, marynarek, spódnic i spodni, z których można stworzyć nowoczesne komplety.

 

Z fakturą skóry świetnie współgrają satynowe koszule i mięsiste swetry, najlepiej w odcieniach czerwieni i pomarańczowego. Kolor ma tu znaczenie, podobnie jak print – najlepiej wyrazisty, czarno biały, abstrakcyjny lub geometryczny. To kolejny, mocny punkt kolekcji „In women we trust”, który szczególnie widoczny jest na rozkloszowanych sukienkach midi. Wibrujące wzory pojawiają się również na swetrach i wiązanej w talii marynarce.

 

Kobietom, które zdecydowanie wolą postawić na luźniejsze propozycje, marka proponuje także gładkie, dzianinowe sukienki z golfem i rozcięciem, a także rozkloszowane modele, z bufkami na ramionach i spiczastym dekoltem.

 

Poszczególne elementy kolekcji możemy nosić warstwowo, wieńcząc stylizację okryciem wierzchnim. Oprócz wspomnianych już skórzanych kurtek i kamizelek, kolekcja obfituje w  płaszcze oversize z przyciągającym uwagę wzorem, np. czarno-białą pepitą lub kolorem. Model w odcieniu intensywnego pomarańczowego spodoba się osobom, które mają już dość zimowych szarości.

 

Stylizacje warto dopełnić ciężkimi butami na grubszej podeszwie czy kowbojkami z szeroką cholewką, dodatkami ze skóry naturalnej: plecakiem, bądź torebką na ramię od Answear.LAB oraz błyszczącą, srebrną biżuterią.

 

Cała kolekcja „In women we trust”  skąpana w czarno-białych printach kontrastujących z energetycznymi odcieniami czerwieni i pomarańczowego dostępna jest w sklepie internetowym answear.com:

https://answear.com/s/in-women-we-trust

***

 

Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.