Komunikaty PR

Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”

2023-01-26  |  10:20

Bądź kobietą, której można zaufać! Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust” pełną energetycznych stylizacji

Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jej odwaga odzwierciedla się także w energetycznych stylizacjach, w których nie brakuje intensywnych kolorów, wyrazistych printów  czy dużej, rzucającej się w oczy biżuterii. Właśnie takie elementy, które podkreślą pewność siebie każdej użytkowniczki, znajdziemy w najnowszej kolekcji Answear.LAB

Zaufanie to podstawa

Answear.LAB to marka tworząca kolekcje inspirowane kobietami, za którymi stoją idee mająca na celu motywowanie ich do walki o swoje aspiracje, cele i marzenia. Hasło przewodnie najnowszej kapsuły „In women we trust” to opowieść o zaufaniu, które powinno stanowić atrybut każdej silnej i niezależnej kobiety.

„In women we trust” to historia o silnych kobietach Answear.LABa, które potrafią się wzajemnie wspierać w drodze do realizacji marzeń. Są osobami godnymi zaufania, którym bez obaw można powierzyć każdy sekret czy problem i które tak samo jak sobie i swojej intuicji, ufają bliskim i przyjaciołom. Cechuje je empatia, uważność na drugiego człowieka i wiara w to, że tylko dzięki siostrzeństwu i wspólnym działaniom są w stanie wiele osiągnąć. Tą kolekcją zwracamy uwagę na potrzebę wzajemnego zaufania i podkreślamy jego znaczenie w relacjach. Tylko dzięki tej najcenniejszej więzi jesteśmy w stanie budować udane, szczęśliwe i satysfakcjonujące relacje zarówno prywatne, jak i zawodowe, czego życzymy wszystkim w tym nowym roku.”– komentuje Agnieszka Korsak, Dyrektorka Marki Answear.LAB

Trendy w stylu lat 80

Intensywny kolor, bufiaste rękawy, duża, połuskliwa biżuteria, buty z szerokimi cholewkami — to tylko kilka najważniejszych elementów typowych dla stylizacji z lat 80, które można znaleźć w najnowszej kolekcji „In women we trust” marki Answear.LAB. Marka zachęca tutaj do eksperymentów, niekonwencjonalnych połączeń, np. cekinów i futra, odkrywania nowych funkcji ubrań.  Jakie jeszcze propozycje skrywa kolekcja?

 

Po pierwsze,  skóra ekologiczna! Lista skórzanych modeli jest długa – znajdziemy tu zarówno ponadczasowe ramoneski, jak i inne okrycia wierzchnie, na czele ze skórzanym płaszczem, i częściowo wykonanym z poliestru z recyklingu bezrękawnikiem ocieplonym wełnianym kożuszkiem – idealnym na zimowe dni. Nie brakuje również sukienek, często w intrygujących fasonach oraz skórzanych koszul, marynarek, spódnic i spodni, z których można stworzyć nowoczesne komplety.

 

Z fakturą skóry świetnie współgrają satynowe koszule i mięsiste swetry, najlepiej w odcieniach czerwieni i pomarańczowego. Kolor ma tu znaczenie, podobnie jak print – najlepiej wyrazisty, czarno biały, abstrakcyjny lub geometryczny. To kolejny, mocny punkt kolekcji „In women we trust”, który szczególnie widoczny jest na rozkloszowanych sukienkach midi. Wibrujące wzory pojawiają się również na swetrach i wiązanej w talii marynarce.

 

Kobietom, które zdecydowanie wolą postawić na luźniejsze propozycje, marka proponuje także gładkie, dzianinowe sukienki z golfem i rozcięciem, a także rozkloszowane modele, z bufkami na ramionach i spiczastym dekoltem.

 

Poszczególne elementy kolekcji możemy nosić warstwowo, wieńcząc stylizację okryciem wierzchnim. Oprócz wspomnianych już skórzanych kurtek i kamizelek, kolekcja obfituje w  płaszcze oversize z przyciągającym uwagę wzorem, np. czarno-białą pepitą lub kolorem. Model w odcieniu intensywnego pomarańczowego spodoba się osobom, które mają już dość zimowych szarości.

 

Stylizacje warto dopełnić ciężkimi butami na grubszej podeszwie czy kowbojkami z szeroką cholewką, dodatkami ze skóry naturalnej: plecakiem, bądź torebką na ramię od Answear.LAB oraz błyszczącą, srebrną biżuterią.

 

Cała kolekcja „In women we trust”  skąpana w czarno-białych printach kontrastujących z energetycznymi odcieniami czerwieni i pomarańczowego dostępna jest w sklepie internetowym answear.com:

https://answear.com/s/in-women-we-trust

***

 

Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wciąż nie przedstawił spójnego planu zagospodarowania gruntów zwracanych do Zasobów Skarbu Państwa. W efekcie setki hektarów gruntów leżą odłogiem, a strategiczna infrastruktura rolnicza jest demontowana. Spółka Top Farms od dawna wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej (OPR) lub podjęcie jakichkolwiek decyzji, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich obiektów rolniczych. Brak decyzji skutkuje trwałą utratą potencjału produkcyjnego, a tym samym może osłabić pozycję konkurencyjną polskiego rolnictwa.

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]

W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.

Farmacja

Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.