Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming muzyki. Promocja potrwa do 20 września!
Końcówka lata to idealny czas, aby dać sobie chwilę czekoladowej przyjemności i skosztować produktów z bogatego portfolio marki Twix®. Tym bardziej, że zakup znanych produktów takich jak klasyczny wariant Twix®, Twix® Salted Caramel, Twix® Top Biscuit, Twix® White Bar, Twix® Xtra Bar czy wersja lodowa Twix® Ice Bar dają szansę na wygranie wyjątkowych zestawów nagród w loterii konsumenckiej.
Co zrobić, aby powrót do pracy, szkoły i na uczelnię dobrze brzmiał? Do 20 września można zakupić dowolny produkt marki Twix® i zachować dowód zakupu oraz zarejestrować go na stronie internetowej www.loteria.twix.pl i uzupełnić formularz zgłoszeniowy.
Wyjątkowe zestawy muzyczne, które pozwolą na chwilę relaksu tylko dla siebie, czekają! W loterii przyznanych zostanie 150 nagród, każda w postaci zestawu zawierającego bezprzewodowe słuchawki oraz roczny abonament do serwisu muzycznego!
Regulamin loterii jest dostępny na www.loteria.twix.pl.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.