Komunikaty PR

Apartamenty Jana z Kolna na półmetku

2020-05-15  |  01:00
Biuro prasowe

Trwają zaawansowane prace budowlane nad apartamentami Jana z Kolna. Równolegle realizowane są dwa etapy inwestycji, a pierwszy z nich osiągnął już docelowy poziom piątej kondygnacji. Łącznie powstanie 381 mieszkań. Deweloper zdradza, że budowa wyprzedza założony harmonogram, a więc piersi mieszkańcy, klucze do własnych M odbiorą jeszcze w tym roku.

 

Realizowane przez zielonogórskiego dewelopera EBF Development apartamenty Jana z Kolna składają się z dwóch etapów. W ramach pierwszego z nich powstają dwa, czteropiętrowe budynki z windami – jeden trzyklatkowy, drugi dwuklatkowy. Łącznie będzie to 188 mieszkań o metrażu wahającym się między  40 a 133 mkw. Ceny rozpoczynają się od 4 200 zł za mkw. Prace postępują ze sporym wyprzedzeniem. Zamontowano stolarkę okienną, w większości wykonano elewację, rozpoczęto montaż balustrad balkonowych. W części klatek schodowych zostały już położone płytki, zamontowane windy, a ściany pomalowane. Wewnątrz zakończyły się prace instalacyjne i tynkarskie. Mieszkania przygotowywane są do odbiorów. – Poziom zaawansowania prac jest na tyle wysoki, że planujemy przyśpieszyć odbiory, co oznacza, że właściciele mieszkań z pierwszego etapu jeszcze w tym roku uzyskają klucze. Jest to więc blisko trzymiesięczne wyprzedzenie założonego planu – zaznacza Izabela Woźnica-Letka, kierownik działu sprzedaży nieruchomości EBF Development. Co istotne, do każdego mieszkania przynależy darmowa komórka lokatorska. W inwestycji powstaną podziemne hale garażowe z otwartymi miejscami postojowymi. Dostępne będą też naziemne parkingi.

 

W przygotowaniu znajduje się również II etap, w ramach którego powstają kolejne dwa budynki – w sumie 193 lokale mieszkalne od 40 do 133 mkw. Zgodnie z harmonogramem budowa zakończy się do 31 grudnia 2021 roku, ale i tutaj postępy wyprzedzają założony plan. – Pierwszy z budynków w ramach drugiego etapu został już postawiony, drugi wyrasta z ziemi, osiągnął poziom hali garażowej – mówi Izabela Woźnica-Letka.

 

EBF Developement prowadzi jednocześnie kilka projektów mieszkaniowych w Zielonej Górze. Poza apartamentami Jana z Kolna w przygotowaniu znajduje się Zdrojowa Polana, gdzie pozostały 24 wolne lokale, Green Home kontunujacja, które zostało wyprzedane oraz najnowsza propozycja dewelopera – Lisia Apartamenty.

                                                                                                                          

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału

Pandemia, wojna w Ukrainie i najwyższa od kilkudziesięciu lat inflacja – wszystkie te kryzysy, które wydarzyły się w ciągu niespełna pięciu lat, nadszarpnęły oszczędności Polaków i wielu z nich skłoniły do zastanowienia się nad swoją przyszłością finansową i jej zabezpieczeniem. Wciąż jednak na tle innych krajów UE poduszka finansowa Polaków jest skromna. Według Doroty Sierakowskiej, analityczki rynków surowcowych, przedsiębiorczyni i inwestorki, przełom roku to dobry moment na podjęcie planów finansowych, a najważniejszą zasadą inwestycji, chroniącą przed kryzysami, powinno być zróżnicowanie portfela.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.