Apartamenty „Nad Odrą” w Szczecinie: J.W. Construction wprowadził do sprzedaży I
Drawbridge Media
ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 Warszawa
k.zarska|drawbridge.pl| |k.zarska|drawbridge.pl
601 888 957
www.jwc.pl
Kompleks apartamentowców z zielonymi tarasami na dachach, mariną oraz zapleczem handlowo-usługowym, to jedna z najbardziej ekscytujących inwestycji, która powstaje na szczecińskich bulwarach. W połowie lutego deweloper rozpoczął budowę pierwszego etapu osiedla, teraz przystąpił do sprzedaży drugiego.
- W drugim etapie budowy powstanie budynek z 237 mieszkaniami o metrażach od 26,64 do 148,41 m kw., 269 miejscami parkingowymi, 100 boksami na rowery i 49 komórkami lokatorskimi oraz lokalami usługowymi. Mieszkania na ostatnich piętrach mają tarasy widokowe, a na poziomie 3 piętra jest zielony dziedziniec z placem zabaw dla dzieci. O tym jak bardzo atrakcyjna jest to inwestycja świadczy fakt, że w ciągu krótkiego okresu liczba rezerwacji osiągnęła ponad 90 proc. ogólnej liczby mieszkań wprowadzonych do przedsprzedaży w pierwszym etapie - mówi Małgorzata Ostrowska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction.
Docelowo deweloper zaplanował w osiedlu „Nad Odrą” około 800 lokali. Będą tu mieszkania dwustronne i narożne, wszystkie będą miały przestronne balkony lub tarasy o powierzchni nawet do 85 m kw., część mieszkań będzie miała ogródki, z niektórych będzie się roztaczał piękny widok na rzekę. Kompleks apartamentów powstaje na prawo od Mostu Długiego (patrząc w kierunku Prawobrzeża) i będzie sięgać aż do Kanału Zielonego, który oddziela Łasztownię od Kępy Parnickiej. Mieszkańcy osiedla będą mieli dostęp do mariny. To idealna lokalizacja dla miłośników sportów wodnych, będą mogli cumować jachty i łodzie pod własnym budynkiem.
Planowany termin zakończenia budowy obu etapów to II kw. 2024 roku. Generalnym wykonawcą inwestycji jest PORR SA.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.