Arena.pl planuje istotnie zwiększyć sprzedaż dzięki rozwiązaniu SAMITO
Na Arena.pl wdrożony zostanie kompleksowy pakiet marketing automation: m.in. działania zachęcające użytkowników do odwiedzin witryny (e-mail marketing, powiadomienia web push), proponujące dopasowane do ich gustu produkty (silnik rekomendacji) i ratujące
porzucane transakcje. Po raz pierwszy na taką skalę wdrożona zostanie również wyszukiwarka wizualna oparta o analizę zdjęć.
- Współpraca z firmą SAMITO ma wymiar strategiczny, liczymy, że wdrożenie nowych funkcjonalności istotnie wpłynie na sprzedaż produktów oferowanych na platformie Arena.pl, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie skali naszego biznesu – komentuje Maria Bogajewska, prezes Arena.pl
Arena.pl konsekwentnie inwestuje w rozwój i rozbudowę platformy zakupowej. W ostatnich miesiącach spółka między innymi nawiązała współpracę z dostawcą usług finansowych brutto.pl oraz objęła akcje Ekipa Holding, spółki za którą stoi popularny youtuber Friz.
- Współpraca z Arena.pl to ważny krok w rozwoju spółki i poszerzaniu grona odbiorców naszego narzędzia. To pierwsza tego typu współpraca – cieszymy się, że rozwiązanie zwiększające szybkość i komfort zakupów online zostanie wdrożone i udostępnione klientom dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedażowej – komentuje Rafał Gawłowski, prezes Samito.
Trwa publiczna emisja akcji SAMITO. 27 maja wystartowały zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC: https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.