Arena.pl planuje istotnie zwiększyć sprzedaż dzięki rozwiązaniu SAMITO
Na Arena.pl wdrożony zostanie kompleksowy pakiet marketing automation: m.in. działania zachęcające użytkowników do odwiedzin witryny (e-mail marketing, powiadomienia web push), proponujące dopasowane do ich gustu produkty (silnik rekomendacji) i ratujące
porzucane transakcje. Po raz pierwszy na taką skalę wdrożona zostanie również wyszukiwarka wizualna oparta o analizę zdjęć.
- Współpraca z firmą SAMITO ma wymiar strategiczny, liczymy, że wdrożenie nowych funkcjonalności istotnie wpłynie na sprzedaż produktów oferowanych na platformie Arena.pl, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie skali naszego biznesu – komentuje Maria Bogajewska, prezes Arena.pl
Arena.pl konsekwentnie inwestuje w rozwój i rozbudowę platformy zakupowej. W ostatnich miesiącach spółka między innymi nawiązała współpracę z dostawcą usług finansowych brutto.pl oraz objęła akcje Ekipa Holding, spółki za którą stoi popularny youtuber Friz.
- Współpraca z Arena.pl to ważny krok w rozwoju spółki i poszerzaniu grona odbiorców naszego narzędzia. To pierwsza tego typu współpraca – cieszymy się, że rozwiązanie zwiększające szybkość i komfort zakupów online zostanie wdrożone i udostępnione klientom dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedażowej – komentuje Rafał Gawłowski, prezes Samito.
Trwa publiczna emisja akcji SAMITO. 27 maja wystartowały zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC: https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.