Argentyński Związek Piłki Nożnej i flydubai ogłaszają regionalne partnerstwo
Buenos Aires, 18 października 2022 r.: Argentyński Związek Piłki Nożnej (AFA) i flydubai, zarejestrowane w Dubaju linie lotnicze, ogłosiły dziś regionalne partnerstwo. W ramach umowy obaj partnerzy przez najbliższe cztery miesiące będą współpracować nad marketingiem i budową marek w swoich kanałach.
Reprezentacja Argentyny, znana jako La Albiceleste, uczestniczyła w pięciu finałach Mistrzostw Świata, a obecnie jest mistrzem Copa América, który to tytuł zdobywała już 15 razy. Dzięki temu partnerstwu flydubai stanie się partnerem regionalnym reprezentacji Argentyny oraz wybraną przez nią linią lotniczą w regionie Bliskiego Wschodu.
W ciągu najbliższych kilku tygodni AFA i flydubai przeprowadzą szereg działań związanych z tym partnerstwem, w których wezmą udział najcenniejsze zasoby obu marek. Obejmuje to zawodników reprezentacji Argentyny w piłce nożnej oraz specjalne działania z udziałem drużyny podczas jej obozu treningowego w stolicy ZEA, Abu Drabi.
Claudio Fabian Tąpią, Prezes AFA, powiedział: „Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do partnerstwa z flydubai. Argentyński Związek Piłki Nożnej stale poszukuje nowych doświadczeń, które poprawią interakcje i bezpośrednie powiązania reprezentacji Argentyny z kibicami na całym świecie. Nasze partnerstwo z flydubai pozwoli większej liczbie fanów piłki nożnej w całym regionie poczuć się jeszcze bliżej reprezentacji Argentyny i wspólnie z nią przeżywać emocje związane z turniejem w Katarze. Argentyna pozycjonuje się jako czołowa federacja w świecie piłki nożnej, a flydubai zmienia sposób, w jaki ludzie podróżują w regionie. Witamy flydubai na pokładzie jako nowego partnera, który umożliwi AFA i reprezentacji Argentyny połączenie z milionami fanów w regionie”.
Komentując partnerstwo Ghaith Al Ghaith, prezes zarządu flydubai, stwierdził: „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być oficjalnym partnerem regionalnym Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej i reprezentacji Argentyny. flydubai jest zaangażowany w łączenie ludzi, to jest to, co robimy, skracanie odległości i usuwanie granic. Obecne partnerstwo pieczętuje te podstawowe wartości, które dzielimy z piłką nożną”.
„Z wielką przyjemnością umożliwimy większej liczbie fanów piłki nożnej wygodną podróż do Kataru, aby mogli kibicować swoim ulubionym drużynom i poczuć klimat piłkarski od chwili wejścia na pokład dowolnego z 30 lotów wahadłowych Match Day Shuttle. Jesteśmy podekscytowani, że możemy wspierać La Albiceleste, a zespół flydubai życzy jej powodzenia na największym turnieju piłkarskim na świecie" – dodał al Ghaith.
Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.
Leandro Petersen, Chief Commercial Marketing Officer w AFA, powiedział: "Partnerstwo z flydubai przybliża reprezentację Argentyny jeszcze bardziej do fanów z Bliskiego Wschodu i pozwala im być częścią ekscytującej atmosfery mistrzostw świata. Jesteśmy zadowoleni z potencjału, jaki niesie ze sobą to partnerstwo. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza drużyna narodowa, zawodnicy i emocje związane z grą będą bliżej kibiców w regionie, niezależnie od tego, czy podróżują oni z Dubaju, czy z innych miast siatki flydubai na turniej w Doha. AFA stale poszukuje nowych wartościowych partnerstw, aby rozszerzać swój globalny zasięg, a flydubai pozwoli nam wejść na nowe rynki wschodzące, które są dla nas średnio i długoterminowym celem. Jesteśmy podekscytowani nadchodzącymi miesiącami i tym, jak obie marki wykorzystają pełen potencjał tej współpracy"
Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.
Ze swojej siedziby w Dubaju, flydubai stworzyły siatkę połączeń do ponad 100 portów lotniczych w 50 krajach w Afryce, Azji Środkowej, na Kaukazie, w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, w regionie Rady Krajów Zatoki Perskiej i na Bliskim Wschodzie oraz na Subkontynencie Indyjskim. Przewoźnik operuje młodą flotą 68 samolotów Boeing 737.
***
O liniach lotniczych flydubai
Linie lotnicze flydubai z siedzibą w Dubaju mają siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych, obsługiwaną przez flotę 68 samolotów. Od rozpoczęcia działalności w czerwcu 2009 roku, flydubai w ramach stale rozwijanej sieci stawiają na eliminowanie barier w podróżowaniu, tworzenie swobodnych przepływów handlowych i turystycznych oraz umacnianie więzi pomiędzy różnymi kulturami.
Linie flydubai już osiągnęły szereg celów:
Rozrastającą się siatkę połączeń: Linie utworzyły siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych w 50 krajach Afryki, Azji Środkowej, Kaukazu, Europy Środkowej i Wschodniej, Rady Krajów Zatoki Perskiej i Środkowego Wschodu oraz subkontynentu indyjskiego.
Obsługiwanie niedostatecznie skomunikowanych rynków: Otworzyły przeszło 70 nowych połączeń do miejsc, które przedtem nie miały bezpośrednich połączeń lotniczych z Dubajem ani nie były obsługiwane z Dubaju przez narodowego przewoźnika ZEA.
Sprawną ujednoliconą flotę: Użytkują jednolitą flotę 68 samolotów typu Boeing 737 obejmującą: 32 sztuki Next-Generation Boeing 737-800, 33 sztuki Boeing 737 MAX 8 i 3 sztuki Boeing 737 MAX 9.
Zwiększanie ruchu pasażerskiego: Przewiozły ponad 80 milionów pasażerów od rozpoczęcia działalności w 2009 roku.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.