Komunikaty PR

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

2024-12-09  |  01:00
Biuro prasowe

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym sezonie odbędzie się 29 wydarzeń w 18 krajach, z łączną pulą nagród wynoszącą 9 milionów euro. Polska edycja wystartuje w końcówce zmagań. Rosa Challenge Tour rozpocznie się w czwartek, 4 września i potrwa do niedzieli 7 września. Warto już teraz  zapisać te daty w swoim kalendarzu.

W pierwszym tygodniu września na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Polsce, w  Konopiskach koło Częstochowy, będzie można podziwiać 156 zawodników z całego świata.  Wśród nich pojawią się sławy golfa oraz pretendenci do światowej kariery. Golfiści  powalczą o zwycięstwo w turnieju i  cenne punkty w rankingu Road to Mallorca, które mogą zapewnić im miejsce w najwyższej europejskiej lidze – DP World Tour.

Pierwsza edycja Rosa Challenge Tour spotkała się z wysoką oceną przedstawicieli  ligi oraz samych zawodników. Ten pozytywny odbiór zmotywował mnie do organizacji kolejnej edycji. Chciałbym, aby środowisko golfowe oraz media aktywnie włączyły się w organizację i promocję turnieju. To w końcu nasz wspólny interes, aby golf rozwijał się w Polsce. Życzę nam wszystkim niesamowitych sportowych emocji. Byłoby też fantastycznie, gdyby tym razem polscy reprezentanci pozytywnie nas zaskoczyli”– mówi Arkadiusz Muś, właściciel Rosa Golf Club, Prezes Zarządu Press Glass i organizator turnieju.

W nowym sezonie w ramach Challenge Tour 2025 odbędzie się 29 wydarzeń w 18 krajach, na 3 kontynentach. Każdy z turniejów to duże wyzwanie dla organizatorów.  Tym bardziej cieszy, że już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zebrała w świecie golfa bardzo pozytywne recenzje.

„Przed nami druga edycja Rosa Challenge Tour i nowe wyzwania organizacyjne. Jestem jednak  przekonany,  że doświadczenia z poprzedniego roku pozwolą nam zrobić to jeszcze lepiej.  Chcemy nie tylko zapewnić  zawodnikom optymalne warunki do rozgrywek, ale też stworzyć sportowe wydarzenie, które na długo zostanie w pamięci kibiców.  Oczywiście nadrzędnym celem jest popularyzacja golfa w Polsce. Już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zintegrowała sporą część polskiej społeczności  golfowej, a liczba kibiców pozytywnie nas zaskoczyła.  Również zainteresowanie ze strony mediów  było spore, ale nie będę ukrywał, że w 2025 liczymy na dużo więcej”– mówi Łukasz Tomkiewicz, CEO V5 Group, współorganizator turnieju.

Z początkiem nowego roku  organizatorzy Rosa Challenge Tour rozpoczną nabór wolontariuszy, chcących współtworzyć najważniejsze golfowe wydarzenie w Polsce. Szczegóły zostaną opublikowane wkrótce na stronie www.rosa.golf/challengetour

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.