Komunikaty PR

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

2024-10-07  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju Wielkiego Szlema. Jest to kolejny krok marki w walce o zrównoważone nawodnienie. Współpracując z jednym z najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych na świecie, a także z wydarzeniami Summer of Tennis, waterdrop® kontynuuje swoje zaangażowanie w ten sport i prezentuje ekskluzywną butelkę Player. 

 

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open 2025

W styczniu wszystkie oczy fanów tenisa będą zwrócone na Melbourne – Australian Open rozpoczyna rok tenisowy jako pierwszy z czterech turniejów Wielkiego Szlema. Waterdrop®, austriacki producent Microdrinków oraz ekologicznych butelek wielokrotnego użytku, po raz kolejny weźmie w nim udział, tym razem jako oficjalny partner. Oprócz dostarczania butelek z wodą dla wszystkich graczy i personelu, na terenie turnieju, udostępni dla fanów różnorodne spersonalizowane butelki, próbki najnowszych rozpuszczalnych w wodzie kostek Microdrink oraz możliwość spotkania z ambasadorami waterdrop®.

 

W dniach 12-26 stycznia 2025 r. Australian Open stanie się nie tylko areną najlepszych rozgrywek sportowych, lecz także przestrzenią starań o zrównoważony rozwój – butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej waterdrop® pozwolą zaoszczędzić znaczną liczbę jednorazowych plastikowych butelek. W ramach partnerstwa z Australian Open waterdrop® współpracuje również z turniejami Summer of Tennis, w tym United Cup w Perth i Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International i Hobart International, aby promować zrównoważone praktyki nawadniania na wszystkich wydarzeniach.

 

Ponad 280 bezpłatnych dystrybutorów wody na Australian Open 2024

Podczas turnieju Australian Open 2024 udało się zredukować 99 proc. plastiku jednorazowego użytku w strefach graczy, a do specjalnie zaprojektowanych butelek waterdrop® trafiło ponad 5,6 tys. litrów wody. Prawie 800 graczy mogło uzupełnić wodę bezpośrednio na korcie, korzystając z filtrowanej, wysokiej jakości wody z kranu w Melbourne. W sumie na turnieju zapewniono ponad 280 dystrybutorów wody, dając wszystkim odwiedzającym dostęp do bezpłatnej wody pitnej przez całą dobę.

 

Kiedy zakładaliśmy waterdrop® w 2016 roku, nie przypuszczaliśmy, że pewnego dnia nawiążemy współpracę z jednym z największych wydarzeń tenisowych na świecie. Australian Open osiągnął kultowy status zarówno dla sportowców, jak i dla fanów i oznacza tenis na najwyższym poziomie oraz wyjątkową atmosferę, która zasługuje na przydomek „Happy Slam”. Jesteśmy niezwykle zaszczyceni, że możemy przyczynić się do tego prestiżowego wydarzenia i, butelka po butelce, wnieść więcej zrównoważonego rozwoju do świata tenisa – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z waterdrop®. Ich koncentracja na zrównoważonym rozwoju i dostarczaniu wysokiej jakości produktów, świetnie pasuje do Australian Open i Summer of Tennis. Zbudowaliśmy już solidne podstawy i jesteśmy podekscytowani pozytywnym wpływem, jaki możemy wspólnie wywrzeć w nadchodzących latach w ramach naszej szerszej strategii działań na rzecz klimatu – powiedział Cedric Cornelis, dyrektor handlowy Tennis Australia. – Australian Open, wraz z waterdrop®, był pierwszym Wielkim Szlemem, który zaoferował graczom lokalną wodę z kranu w dedykowanych punktach napełniania zlokalizowanych na korcie, co skutkowało znaczną redukcją plastiku jednorazowego użytku. Mamy również setki stacji wodnych w strefach dla graczy, takich jak siłownie i salony, a także w całym okręgu, dostarczając wysokiej jakości wodę pitną z Melbourne zarówno turniejowemu personelowi, jak i kibicom, których zachęcamy do przynoszenia własnych butelek wielokrotnego napełniania.

 

Przyszłość nawodnienia w tenisie

Waterdrop® realizuje swoją misję „Pij więcej wody” zarówno w życiu codziennym, jak i w sporcie elitarnym. Austriacka firma już dawno zagościła w świecie tenisa. W 2023 roku legenda tenisa Novak Djokovic dołączył do firmy jako inwestor i ambasador marki. Producent Microdrinków nawiązał współpracę również z sześcioma innymi gwiazdami tenisa, które zostały inwestorami marki: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda i Cameron Norrie.

 

Pierwszy turniej ATP bez jednorazowych plastikowych butelek

Wierząc, że odpowiednie nawodnienie ma kluczowe znaczenie w tenisie, bo bezpośrednio wpływa na skupienie, wytrzymałość i ogólną wydajność graczy, waterdrop® pogłębia swoje zaangażowanie w ten sport, współpracując ze sportowcami i organizacjami w celu promowania zrównoważonych praktyk nawadniania. W tym roku waterdrop® odegrał kluczową rolę w uczynieniu ATP Boss Open w Stuttgarcie pierwszym turniejem ATP zorganizowanym całkowicie bez plastikowych jednorazowych butelek – zarówno w strefach graczy, jak i kibiców. W ramach tego partnerstwa waterdrop® dostarczył 200 najlepszym graczom ATP butelki wielokrotnego użytku, wspierając ich odpowiednie nawodnienie i jednocześnie promując zrównoważony rozwój. Zaangażowanie firmy rozciąga się na cały świat, jest ona reprezentowana na międzynarodowych wydarzeniach, takich jak turnieje ATP w Hamburgu, Rotterdamie i Waszyngtonie, demonstrując wspólne zaangażowanie w pozytywne zmiany środowiskowe w tenisie. W 2024 r. był również partnerem prezentującym turniej ATP „Mallorca Championships presented by waterdrop®”. Ale to nie wszystko: jako partner w zakresie nawadniania firma wspiera również Rafa Nadala Academy, a także Mouratoglou Academy, prowadzoną przez znanego trenera tenisa Patricka Mouratoglou.

 

Nowa butelka AO Player w kolorze kortu tenisowego

Turniej Wielkiego Szlema wymaga od graczy na korcie najwyższej koncentracji i szczytowej formy. W takich sytuacjach niezbędne jest także odpowiednie nawodnienie. Uniwersalne butelki waterdrop® doskonale sprawdzają się w trakcie aktywności sportowych.

Zaprojektowana z myślą o zbliżającym się AO 2025, nowa butelka waterdrop® ma charakterystyczny niebieski kolor kortu tenisowego. Jej pojemność wynosi 1 litr, a dwuścienny korpus ze stali nierdzewnej utrzymuje niską temperaturę wody do 24 godzin, nawet w australijskim słońcu.

Butelka Player posiada w zestawie uniwersalną pokrywką Spout Lid z wygodnym otworem do picia i jest również kompatybilna z innymi pokrywkami z kolekcji All-Purpose, takimi jak Straw Lid, Swing Lid lub Loop Lid. Ponadto butelka waterdrop® posiada nowy praktyczny element: wewnątrz niej wytłoczona jest skala, która pozwala sprawdzić ilość wypitego napoju.

 

Nowa butelka dostępna będzie w sprzedaży stacjonarnie podczas Australian Open, a zamówienia w przedsprzedaży będą dostępne od połowy października za pośrednictwem AO Ticket Store. Butelki będą dostępne w sklepie AO Shop i za pośrednictwem waterdrop® w Australii i Nowej Zelandii od połowy listopada, a na całym świecie od stycznia 2025 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG

Europejski biznes zaapelował do instytucji unijnych o szybkie przyjęcie pierwszego tzw. pakietu Omnibus. To zestaw propozycji KE, który ma uprościć obowiązki firm związane z dyrektywą CSRD dotyczącą m.in. oceny wpływu działalności na środowisko. Eksperci podkreślają jednak, że fakt, iż będzie więcej czasu na wdrożenie wymogów czy że mniej firm będzie objętych regulacjami, nie oznacza, że biznes może zaprzestać przygotowań.

Problemy społeczne

Unia Europejska chce wzmocnić prawa kobiet. Zapowiadane działania będą dotyczyć m.in. równości w zatrudnieniu czy zwalczania przemocy

Jedna na trzy kobiety w Unii Europejskiej doświadcza przemocy fizycznej lub seksualnej. Mniej kobiet niż mężczyzn pracuje zawodowo, mniej pełni też rolę kierowniczą, za to więcej pracuje na gorzej płatnych stanowiskach. Panie zarabiają też średnio o 12 proc. mniej niż mężczyźni – wynika z danych Komisji Europejskiej. Opracowana mapa drogowa na rzecz praw kobiet ma pomóc wyrównywać szanse na rynku pracy i w dostępie do edukacji, ale też walczyć z przemocą wobec kobiet – zarówno fizyczną, jak i ekonomiczną.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.