Art Games Studio ogłosił daty premier dwóch projektów wydawniczych

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. Climbros, autorstwa Toucan System, trafi do sprzedaży 10 marca. Dwa dni później zadebiutuje autorski tytuł Art Games Studio – Pooplers. Oba projekty będą dostępne w wersji na PC. Od 20 marca Pooplers doczeka się także konsolowego wydania na Nintendo Switch.
- W marcu na platformie Steam dostępne będą dwa kolejne tytuły z portfolio wydawniczego Art Games Studio: Climbros i Pooplers. Naszym zdaniem są one doskonałą propozycją dla graczy, którzy lubią humorystyczno-rozrywkowe projekty. Na 10 marca zaplanowaliśmy premierę Climbors w wersji na komputery stacjonarne. To wspinaczkowo zręcznościowa gra z niezwykle ciekawym gameplay-em. – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Z kolei od 12 marca na platformie Steam będzie dostępna nasza autorska gra – Pooplers. Kilka dni później, 20 marca, tytuł ten zadebiutuje także w wersji na konsolę Nintendo Switch. Prace projektowe i programistyczne nad Pooplers i Climbros rozpoczęły się w ubiegłym roku – dodaje.
Pooplers to gra dostępna w trybie lokalny multiplayer, w którą jednocześnie mogą zagrać maksymalnie cztery osoby. Gracze przejmują kontrolę nad niesfornymi bobasami, którymi rywalizują między sobą lub grają wspólnie w jednej drużynie, w tzw. trybie co-op mode. Oprócz podstawowej rozgrywki dostępne są również takie tryby jak single player, rodzice kontra dzieci, piłka nożna czy obrona góry słodyczy przed Zoombies.
Climbros przeznaczona jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych i podobnie jak w Pooplers może w nią zagrać do czterech graczy. Głównym zadaniem jest wspinaczka i pokonywanie napotkanych przeszkód w ściśle określonym czasie. Dodatkowej adrenaliny dostarcza konieczność podejmowania decyzji w tym samym momencie przez wszystkich graczy, zbyt szybka lub późna reakcja wpływa na dalszy przebieg rozgrywki.
- Jeśli trzy osoby grające w Climbros podskoczą jednocześnie i znajdą się poziom wyżej, a jeden z graczy się spóźni, wówczas pociągnie za sobą w dół wszystkie pozostałe osoby, co może wywołać wiele niespodziewanych i zabawnych reakcji. W naszej rozgrywce trzeba zwracać uwagę na to, aby wszystkie sterowane postacie były blisko siebie, ponieważ lina wspinaczkowa ma ograniczoną długość. Poprzez takie zabiegi chcemy pokazać, że mechanizmy w grze wcale nie muszą być skomplikowane, by uczynić ją wciągającą i emocjonującą – mówi Jakub Bąk.
W najbliższych miesiącach Art Games Studio skoncentruje się na komercjalizacji swoich autorskich tytułów i zintensyfikowaniu działań marketingowych. Jednym z nadrzędnych celów studia jest także promocja i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio spółki o kolejne ciekawe projekty.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever", „Unlucky 7” czy „When I Was Young (early access)”.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.