Art Games Studio ogłosił daty premier dwóch projektów wydawniczych

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. Climbros, autorstwa Toucan System, trafi do sprzedaży 10 marca. Dwa dni później zadebiutuje autorski tytuł Art Games Studio – Pooplers. Oba projekty będą dostępne w wersji na PC. Od 20 marca Pooplers doczeka się także konsolowego wydania na Nintendo Switch.
- W marcu na platformie Steam dostępne będą dwa kolejne tytuły z portfolio wydawniczego Art Games Studio: Climbros i Pooplers. Naszym zdaniem są one doskonałą propozycją dla graczy, którzy lubią humorystyczno-rozrywkowe projekty. Na 10 marca zaplanowaliśmy premierę Climbors w wersji na komputery stacjonarne. To wspinaczkowo zręcznościowa gra z niezwykle ciekawym gameplay-em. – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Z kolei od 12 marca na platformie Steam będzie dostępna nasza autorska gra – Pooplers. Kilka dni później, 20 marca, tytuł ten zadebiutuje także w wersji na konsolę Nintendo Switch. Prace projektowe i programistyczne nad Pooplers i Climbros rozpoczęły się w ubiegłym roku – dodaje.
Pooplers to gra dostępna w trybie lokalny multiplayer, w którą jednocześnie mogą zagrać maksymalnie cztery osoby. Gracze przejmują kontrolę nad niesfornymi bobasami, którymi rywalizują między sobą lub grają wspólnie w jednej drużynie, w tzw. trybie co-op mode. Oprócz podstawowej rozgrywki dostępne są również takie tryby jak single player, rodzice kontra dzieci, piłka nożna czy obrona góry słodyczy przed Zoombies.
Climbros przeznaczona jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych i podobnie jak w Pooplers może w nią zagrać do czterech graczy. Głównym zadaniem jest wspinaczka i pokonywanie napotkanych przeszkód w ściśle określonym czasie. Dodatkowej adrenaliny dostarcza konieczność podejmowania decyzji w tym samym momencie przez wszystkich graczy, zbyt szybka lub późna reakcja wpływa na dalszy przebieg rozgrywki.
- Jeśli trzy osoby grające w Climbros podskoczą jednocześnie i znajdą się poziom wyżej, a jeden z graczy się spóźni, wówczas pociągnie za sobą w dół wszystkie pozostałe osoby, co może wywołać wiele niespodziewanych i zabawnych reakcji. W naszej rozgrywce trzeba zwracać uwagę na to, aby wszystkie sterowane postacie były blisko siebie, ponieważ lina wspinaczkowa ma ograniczoną długość. Poprzez takie zabiegi chcemy pokazać, że mechanizmy w grze wcale nie muszą być skomplikowane, by uczynić ją wciągającą i emocjonującą – mówi Jakub Bąk.
W najbliższych miesiącach Art Games Studio skoncentruje się na komercjalizacji swoich autorskich tytułów i zintensyfikowaniu działań marketingowych. Jednym z nadrzędnych celów studia jest także promocja i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio spółki o kolejne ciekawe projekty.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever", „Unlucky 7” czy „When I Was Young (early access)”.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.