Asustor ADM 3.5 beta - nowe centrum sterowania, ulepszone aplikacje MyArchive
Firma Asustor udostępniła pierwszą wersję beta nowej platformy ADM. Odsłona oznaczona numerem 3.5 przynosi zmiany organizacyjne i funkcjonalne.
Udostępniona publicznie wersja beta platformy ADM 3.5 charakteryzuje się obecnością nowego panelu sterowania. Przygotowany w formie widżetu interfejs agreguje opcje rozsiane dotychczas po trzech sekcjach - preferencji, kontroli dostępu i usług. Producent jest przekonany, że dzięki temu dotarcie do ustawień i wprowadzenie żądanych zmian będzie szybsze i łatwiejsze.
Odświeżona została również funkcja MyArchive. Dodano obsługę systemu plików Btrfs oraz migawek i historii wersji. Dzięki temu użytkownicy, którzy przypadkowo zmodyfikują zapisane na dysku NAS pliki, mają zyskać możliwość łatwego przywrócenia ich do poprzedniej wersji. Producent zaktualizował też aplikację File Explorer - dodano przeglądanie migawek i odzyskiwanie określonych wersji plików.
Dodatkowo File Explorer zyskał obsługę EZ Sync. W ADM 3.5 beta użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać pliki bezpośrednio do i z katalogów EZ Sync. Teraz, jak twierdzi producent, wspomniana funkcja ma być łatwiejsza w użyciu niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkich posiadaczy dysków NAS Asustor producent zaprasza do testów. Udostępnioną wersję ADM 3.5 beta można pobrać z oficjalnej strony firmy.
Kompatybilne modele NAS (dla funkcji MyArchive):
- AS31, 32, 40, 50, 51, 61, 62, 63, 64, 70, Nimbustor i Lockerstor
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.