Atomic Jelly w 2021 roku wprowadzi do sprzedaży dwa projekty

Po udanym debiucie na NewConnect, Atomic Jelly, producent i wydawca gier komputerowych z grupy kapitałowej PlayWay, intensyfikuje prace przy produkcji dwóch tytułów: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Do tej pory studio koncentrowało się na fazie produkcyjnej oraz marketingowej wspomnianych projektów. W 2020 roku przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł.
- Wyniki finansowe, które wypracowaliśmy w minionym roku są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Od stycznia do grudnia 2020, przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł. Nie odnotowaliśmy w tym czasie zysku netto, ponieważ jesteśmy w fazie inwestycji produkcyjnej oraz marketingowej, a dodatkowo, w ub. roku nie wydaliśmy żadnej gry. Koncentrowaliśmy się na pracy przy Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Dodatkowo, przygotowywaliśmy się do debiutu na rynku NewConnect – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Akcje spółki zadebiutowały na małej giełdzie 9 lutego 2021 roku. Kurs Atomic Jelly wzrósł w dniu otwarcia o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.
Aktualnie spółka intensyfikuje proces produkcyjny dwóch gier z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Oba tytuły mają trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. – Obserwujemy duże zainteresowanie graczy naszymi tytułami. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na listach życzeń tych produkcji, co jest dla nas dużą motywacją do dalszych działań. – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, oraz ich powierzchniach, po których gracz w porusza się w stanie nieważkości.
Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem produkcji jest naprawa i modyfikacja ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika. Gracz będzie musiał pokonać wymagające i często niebezpieczne trasy Ameryki Południowej.
- Liczymy na sukces komercyjny obu produkcji. Ufam, że sprzedaż gier będzie satysfakcjonująca dla nas i naszych akcjonariuszy. Pierwsze przychody ze sprzedaży tytułów powinny być widoczne w kolejnych kwartałach po premierze każdej z nich.– mówi Bartosz Rakowski.
W 2017 r. firma Atomic Jelly wyprodukowała Project Remedium, rok później na rynek trafiła gra 303 Squadron: Battle of Britain. Spółka zajmuje się także działalnością wydawniczą, a w przyszłości chce rozwijać się również w zakresie portingu. Strategia studia zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Atomic Jelly zamierza wydawać wszystkie swoje produkcje w wersjach konsolowych.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.