Auto marki CUPRA na miesiąc za 1 zł? W Volkswagen Financial Services to możliwe
Od listopada br. w Volkswagen Financial Services trwa akcja promocyjna pod nazwą „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN”. Przedsiębiorca, który w ramach oferty Rent a Car wypróbuje model Formentor i w następnym kroku zamówi to auto do swojej floty, po podpisaniu nowej umowy pierwszą miesięczną ratę otrzyma w wysokości 1 zł.
Volkswagen Financial Services wraz z marką CUPRA wyszedł naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, którzy poszukują samochodów do swoich flot. Klienci, oprócz możliwości przetestowania modelu Formentor w ramach najmu średnioterminowego od VW FS, mogą także wziąć udział w akcji promocyjnej „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN”. W tym celu należy poszerzyć swoją flotę o modele CUPRA Formentor lub Leon.
– Rozwiązanie, które proponujemy, jest absolutnie innowacyjne. Klient zainteresowany leasingiem bądź wynajmem długoterminowym modeli CUPRA Formentor lub Leon, w ofercie flotowej pierwszą ratę otrzyma za 1 złoty. Druga rata będzie już w standardowej cenie, w zależności od wybranego finansowania – wyjaśnia Daniel Trzaskowski, dyrektor sprzedaży flotowej w Volkswagen Financial Services.
Krok pierwszy – najem średnioterminowy
Oferta Rent a Car dotyczy średnich i dużych przedsiębiorstw, które dysponują w swojej flocie minimum 15 pojazdami. Pierwszą korzyścią jest możliwość przetestowania samochodu CUPRA Formentor w życiu codziennym. Dana osoba może się przekonać, czy jest to pojazd, który odpowiada jej zarówno pod względem komfortu, jak i wydajności. Jeśli zawrze się umowę Rent a Car z Volkswagen Financial Services, wówczas jazda próbna może zostać przedłużona nawet do 2 lat (okres minimalny to jeden miesiąc, natomiast z danych firmy VW FS wynika, że 68 proc. klientów korzysta z opcji najmu na trzy miesiące). Za pojazd płaci się stałe, miesięczne raty. Okres użytkowania samochodu w ramach najmu średnioterminowego można skrócić w dowolnym momencie. Jeżeli klient jest zadowolony z auta, można podpisać kolejną umowę, tym razem na najem długoterminowy.
– Cieszymy się ze współpracy z Volkswagen Financial Services, ponieważ działając razem, możemy tworzyć jak najlepsze rozwiązania, które mają realny wpływ na kształtowanie rynku flotowego w Polsce. Propozycja przetestowania modelu Formentor w ramach najmu średnioterminowego to fantastyczna okazja dla klientów biznesowych, by mogli się przekonać, że pojazdy marki CUPRA idealnie nadają się jako samochody flotowe – mówi Marcin Rzepczyński, dyrektor sprzedaży marki CUPRA.
Krok drugi – najem długoterminowy
Klient po zakończeniu umowy najmu średnioterminowego ma możliwość zawarcia nowej umowy na finansowanie modeli CUPRA Formentor lub Leon w formie leasingu lub wynajmu długoterminowego, tzw. FSL (Full Service Leasing). W tym wypadku pierwsza miesięczna rata za samochód w ramach finansowania od VW FS wynosi zaledwie 1 zł. Z tego względu to rozwiązanie jest okazją dla przedsiębiorców, by powiększając swoje floty mogli patrzeć zarówno na jakość wybieranych pojazdów, jak i na koszty. Dzięki wcześniejszej możliwości wypróbowania modelu CUPRA Formentor klient ma pewność, że decyduje się na sprawdzone auta. Akcja promocyjna „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN” będzie trwać do 31 grudnia 2023 r.
Więcej informacji o wynajmie w VW FS znajduje się na stronach:
https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/finansowanie-samochodu/floty/wynajem-dlugoterminowy.html
https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/finansowanie-samochodu/floty/wynajem-srednioterminowy.html
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.