Komunikaty PR

Avaya i Microsoft integrują usługi Azure Communication Services i OneCloud CPaaS

2021-08-31  |  10:30
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Do pobrania Presso ( 0.03 MB )

Dzięki globalnej współpracy obie firmy będą mogły rozszerzyć skalę i zasięg oferowanych przez siebie produktów

 

Firma Avaya (NYSE: AVYA) poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z firmą Microsoft. Jej celem jest oferowanie wspólnego zestawu wydajnych rozwiązań komunikacyjnych działających w chmurze, które wyznaczają nowe trendy w dziedzinie obsługi klientów i pracowników.

Dzięki współpracy łączącej mocne strony firm i rozwiązań, możliwe było osiągnięcie globalnego zasięgu, poszerzenie skali i zwiększenie funkcjonalności oferowanych produktów. Rezultatem jest np. integracja znakomitej platformy1) Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) z funkcjami komunikacji głosowej, wideo, czatu i komunikatów SMS dostępnymi w usługach Microsoft Azure Communication Services.

 

Ponadto Avaya i Microsoft dokonały pogłębionej integracji swoich produktów Avaya OneCloud™ CCaaS i Microsoft Azure:

  • Dostępność rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service)
    na platformie Azure została rozszerzona na skalę globalną.
  • Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało zintegrowane z systemem Microsoft Teams
    za pośrednictwem programu certyfikacji Microsoft Teams Connected Contact Center.
  • Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało również zintegrowane z systemem Microsoft Dynamics 365.
  • Rozwiązania Avaya SBC, które uzupełniają ofertę Avaya OneCloud CCaaS, uzyskały certyfikat zgodności z produktami Microsoft Teams Direct Routing i Media Bypass.

 

Microsoft zajmuje bardzo ważne miejsce w ekosystemie partnerów strategicznych firmy Avaya. W jego ramach Avaya współpracuje z licznymi partnerami w zakresie technologii i środowisk chmurowych oraz z partnerami handlowymi, aby wspólnie tworzyć elastyczne, modułowe rozwiązania zawierające innowacje opracowane z myślą o klientach.

 

„Avaya i Microsoft spełniają oczekiwania klientów, którzy prosili nas o pogłębioną integrację rozwiązania Avaya OneCloud Contact Center z platformami Microsoft Azure i Microsoft 365. Dzięki naszej współpracy integracja ta obejmuje nie tylko aplikację contact center, lecz również podstawową platformę komunikacyjną. Zamierzamy też wdrożyć wydajne funkcje sztucznej inteligencji firmy Microsoft za pośrednictwem usług Azure Cognitive Services” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. „W ramach platformy Cloud Contact Center Avaya oferuje najlepsze na rynku produkty, które w połączeniu z rozwiązaniami Microsoft do pracy grupowej w chmurze tworzą atrakcyjną ofertę zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów”.

 

„Microsoft współpracuje z innymi liderami branży, aby oferować przedsiębiorstwom zintegrowane rozwiązania komunikacyjne, które wprowadzają innowacyjne sposoby obsługi klientów i pracowników. Przykładem jest globalna współpraca z firmą Avaya” ― powiedział Scott Van Vliet, wiceprezes ds. inteligentnych konwersacji i chmur komunikacyjnych w firmie Microsoft. „Microsoft i Avaya łączą swoje mocne strony, aby wspólnie tworzyć rozwiązania, za pomocą których przedsiębiorstwa mogą się sprawnie komunikować ze swoimi klientami na wszystkich platformach. Dzięki integracji z platformą Microsoft Azure rozwiązania te zapewniają odporność i bezpieczeństwo klasy korporacyjnej oraz skalę działania typową dla usług w chmurze”.

 

Obu firmom zależy na tym, aby te nowe, wydajne rozwiązania komunikacyjne były jak najszerzej znane i dystrybuowane. W tym celu Avaya i Microsoft zaprojektowały wspólną strategię wprowadzania na rynek i sprzedaży tych produktów oraz opracowały plan jej realizacji.

 

1) Rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS otrzymało niedawno tytuł najlepszego rozwiązania CPaaS 2021 roku (Best CPaaS Solution 2021) przyznawany przez magazyn „UC Today”.

 

Zastrzeżenie odnoszące się do stwierdzeń dotyczących przyszłości

Niniejszy dokument zawiera pewne „stwierdzenia dotyczące przyszłości”. Wszystkie stwierdzenia inne niż dotyczące faktów historycznych stanowią „stwierdzenia dotyczące przyszłości” na potrzeby amerykańskich przepisów federalnych i stanowych w zakresie papierów wartościowych. Stwierdzenia takie mogą być identyfikowane przez użycie określonych terminów, takich jak „spodziewa się”, „jest przekonany”, „kontynuuje”, „może”, „szacuje”, „oczekuje”, „zamierza”, „nasza wizja”, „plan”, „planuje”, „potencjalny”, „wstępny”, „przewiduje”, „powinien”, „będzie” lub „byłby”, w tym ich form przeczących lub innych wariantów, a także innych porównywalnych terminów. Powyższe stwierdzenia dotyczące przyszłości wynikają z obecnych oczekiwań, założeń, szacunków i przewidywań Spółki. Jesteśmy przekonani, że powyższe oczekiwania, założenia, szacunki i przewidywania są uzasadnione, jednakże tego rodzaju stwierdzenia dotyczące przyszłości są jedynie prognozami podlegającymi znanym i nieznanym czynnikom ryzyka i niepewności, na wiele z których Spółka nie ma wpływu. Czynniki te zostały omówione w dorocznym raporcie Spółki na formularzu 10-K i w kolejnych raportach kwartalnych na formularzu 10-Q składanych w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC — www.sec.gov) i mogą spowodować, że rzeczywiste rezultaty, wyniki finansowe lub osiągnięcia Spółki będą znacznie różnić się od wszelkich przyszłych rezultatów, wyników finansowych lub osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych przez takie stwierdzenia dotyczące przyszłości. Przestrzegamy, że wykaz istotnych czynników zawarty w dokumentach przedłożonych przez Spółkę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd może nie zawierać wszystkich ważnych czynników, które są istotne dla danego podmiotu. Ponadto — z uwagi na powyższe czynniki ryzyka i niepewności — zdarzenia, o których jest mowa w stwierdzeniach dotyczących przyszłości zawartych w niniejszym dokumencie, mogą nie mieć miejsca. Avaya w żaden sposób nie zobowiązuje się do aktualizowania ani korygowania stwierdzeń dotyczących przyszłości w związku z otrzymaniem nowych informacji, zaistnieniem przyszłych zdarzeń czy powstaniem innych okoliczności, chyba że prawo stanowi inaczej.

Wszystkie znaki towarowe oznaczone symbolem ®, TM lub SM są (odpowiednio) zastrzeżonymi znakami, znakami towarowymi i znakami usługowymi firmy Avaya Inc. Wszelkie inne znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów. 

 

Firma Avaya

Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii Biuro prasowe
2024-06-13 | 16:00

Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii

Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym
IT i technologie DROGA DO DIGITALIZACJI: TEAM ENERGIE WDRAŻA TECHNOLOGIĘ PANASONIC ESL
2024-06-13 | 15:00

DROGA DO DIGITALIZACJI: TEAM ENERGIE WDRAŻA TECHNOLOGIĘ PANASONIC ESL

Panasonic ogłasza podpisanie umowy ramowej z Team Energie w celu wdrożenia technologii ESL na 72 stacjach benzynowych w Niemczech. Niemiecka firma energetyczna Team Energie nawiązała
IT i technologie Innowacje technologiczne Panasonic Toughbook w usługach G.D
2024-06-13 | 14:00

Innowacje technologiczne Panasonic Toughbook w usługach G.D

G.D, czołowy włoski dostawca specjalizujący się w tworzeniu i dostarczaniu urządzeń produkcyjnych i pakujących, postanowił wykorzystać rozwiązania mobilne Panasonic w celu usprawnienia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.