Avaya i Microsoft integrują usługi Azure Communication Services i OneCloud CPaaS
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Dzięki globalnej współpracy obie firmy będą mogły rozszerzyć skalę i zasięg oferowanych przez siebie produktów
Firma Avaya (NYSE: AVYA) poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z firmą Microsoft. Jej celem jest oferowanie wspólnego zestawu wydajnych rozwiązań komunikacyjnych działających w chmurze, które wyznaczają nowe trendy w dziedzinie obsługi klientów i pracowników.
Dzięki współpracy łączącej mocne strony firm i rozwiązań, możliwe było osiągnięcie globalnego zasięgu, poszerzenie skali i zwiększenie funkcjonalności oferowanych produktów. Rezultatem jest np. integracja znakomitej platformy1) Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) z funkcjami komunikacji głosowej, wideo, czatu i komunikatów SMS dostępnymi w usługach Microsoft Azure Communication Services.
Ponadto Avaya i Microsoft dokonały pogłębionej integracji swoich produktów Avaya OneCloud™ CCaaS i Microsoft Azure:
- Dostępność rozwiązania Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service)
na platformie Azure została rozszerzona na skalę globalną. - Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało zintegrowane z systemem Microsoft Teams
za pośrednictwem programu certyfikacji Microsoft Teams Connected Contact Center. - Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało również zintegrowane z systemem Microsoft Dynamics 365.
- Rozwiązania Avaya SBC, które uzupełniają ofertę Avaya OneCloud CCaaS, uzyskały certyfikat zgodności z produktami Microsoft Teams Direct Routing i Media Bypass.
Microsoft zajmuje bardzo ważne miejsce w ekosystemie partnerów strategicznych firmy Avaya. W jego ramach Avaya współpracuje z licznymi partnerami w zakresie technologii i środowisk chmurowych oraz z partnerami handlowymi, aby wspólnie tworzyć elastyczne, modułowe rozwiązania zawierające innowacje opracowane z myślą o klientach.
„Avaya i Microsoft spełniają oczekiwania klientów, którzy prosili nas o pogłębioną integrację rozwiązania Avaya OneCloud Contact Center z platformami Microsoft Azure i Microsoft 365. Dzięki naszej współpracy integracja ta obejmuje nie tylko aplikację contact center, lecz również podstawową platformę komunikacyjną. Zamierzamy też wdrożyć wydajne funkcje sztucznej inteligencji firmy Microsoft za pośrednictwem usług Azure Cognitive Services” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. „W ramach platformy Cloud Contact Center Avaya oferuje najlepsze na rynku produkty, które w połączeniu z rozwiązaniami Microsoft do pracy grupowej w chmurze tworzą atrakcyjną ofertę zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów”.
„Microsoft współpracuje z innymi liderami branży, aby oferować przedsiębiorstwom zintegrowane rozwiązania komunikacyjne, które wprowadzają innowacyjne sposoby obsługi klientów i pracowników. Przykładem jest globalna współpraca z firmą Avaya” ― powiedział Scott Van Vliet, wiceprezes ds. inteligentnych konwersacji i chmur komunikacyjnych w firmie Microsoft. „Microsoft i Avaya łączą swoje mocne strony, aby wspólnie tworzyć rozwiązania, za pomocą których przedsiębiorstwa mogą się sprawnie komunikować ze swoimi klientami na wszystkich platformach. Dzięki integracji z platformą Microsoft Azure rozwiązania te zapewniają odporność i bezpieczeństwo klasy korporacyjnej oraz skalę działania typową dla usług w chmurze”.
Obu firmom zależy na tym, aby te nowe, wydajne rozwiązania komunikacyjne były jak najszerzej znane i dystrybuowane. W tym celu Avaya i Microsoft zaprojektowały wspólną strategię wprowadzania na rynek i sprzedaży tych produktów oraz opracowały plan jej realizacji.
1) Rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS otrzymało niedawno tytuł najlepszego rozwiązania CPaaS 2021 roku (Best CPaaS Solution 2021) przyznawany przez magazyn „UC Today”.
Zastrzeżenie odnoszące się do stwierdzeń dotyczących przyszłości
Niniejszy dokument zawiera pewne „stwierdzenia dotyczące przyszłości”. Wszystkie stwierdzenia inne niż dotyczące faktów historycznych stanowią „stwierdzenia dotyczące przyszłości” na potrzeby amerykańskich przepisów federalnych i stanowych w zakresie papierów wartościowych. Stwierdzenia takie mogą być identyfikowane przez użycie określonych terminów, takich jak „spodziewa się”, „jest przekonany”, „kontynuuje”, „może”, „szacuje”, „oczekuje”, „zamierza”, „nasza wizja”, „plan”, „planuje”, „potencjalny”, „wstępny”, „przewiduje”, „powinien”, „będzie” lub „byłby”, w tym ich form przeczących lub innych wariantów, a także innych porównywalnych terminów. Powyższe stwierdzenia dotyczące przyszłości wynikają z obecnych oczekiwań, założeń, szacunków i przewidywań Spółki. Jesteśmy przekonani, że powyższe oczekiwania, założenia, szacunki i przewidywania są uzasadnione, jednakże tego rodzaju stwierdzenia dotyczące przyszłości są jedynie prognozami podlegającymi znanym i nieznanym czynnikom ryzyka i niepewności, na wiele z których Spółka nie ma wpływu. Czynniki te zostały omówione w dorocznym raporcie Spółki na formularzu 10-K i w kolejnych raportach kwartalnych na formularzu 10-Q składanych w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC — www.sec.gov) i mogą spowodować, że rzeczywiste rezultaty, wyniki finansowe lub osiągnięcia Spółki będą znacznie różnić się od wszelkich przyszłych rezultatów, wyników finansowych lub osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych przez takie stwierdzenia dotyczące przyszłości. Przestrzegamy, że wykaz istotnych czynników zawarty w dokumentach przedłożonych przez Spółkę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd może nie zawierać wszystkich ważnych czynników, które są istotne dla danego podmiotu. Ponadto — z uwagi na powyższe czynniki ryzyka i niepewności — zdarzenia, o których jest mowa w stwierdzeniach dotyczących przyszłości zawartych w niniejszym dokumencie, mogą nie mieć miejsca. Avaya w żaden sposób nie zobowiązuje się do aktualizowania ani korygowania stwierdzeń dotyczących przyszłości w związku z otrzymaniem nowych informacji, zaistnieniem przyszłych zdarzeń czy powstaniem innych okoliczności, chyba że prawo stanowi inaczej.
Wszystkie znaki towarowe oznaczone symbolem ®, TM lub SM są (odpowiednio) zastrzeżonymi znakami, znakami towarowymi i znakami usługowymi firmy Avaya Inc. Wszelkie inne znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów.
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.