Avenida Poznań po raz kolejny na różowo
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, podobnie jak
w poprzednim roku, wspierany będzie przez centrum handlowe Avenida Poznań – które włączy się w akcję profilaktyczną poprzez symboliczne podświetlenie elewacji na różowo w dniu 18 stycznia.
Jak mówią dane medyczne, na raka szyjki macicy umiera dziennie 5 Polek, jednak odpowiednio wczesna profilaktyka jest w stanie powstrzymać chorobę. Mam nadzieję, że włączając się po raz kolejny w akcję zaświecenia na różowo przyczynimy się do popularyzowania wśród mieszkanek Poznania badań profilaktycznych w kierunku raka szyjki macicy. To ogromnie ważne, żebyśmy wszystkie zdały sobie sprawę z tego, że odpowiednio wcześnie zdiagnozowaną chorobę możemy pokonać – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Międzynarodowy Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy organizowany jest w ramach projektu Pink Lips, koordynowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Projekt zatacza coraz szersze kręgi: w zeszłym roku organizatorom udało się dotrzeć do około miliona Polaków. Jednak, jak mówią przedstawiciele IFMSA: nadal jest wiele do zrobienia. Co roku stajemy przed trudnymi pytaniami zadawanymi zarówno przez młode osoby jak i dojrzałe. Jesteśmy przekonani, że ocalenie nawet jednej osoby będzie wielkim sukcesem. Akcja zyskała Honorowy Patronat Prezydenta Miasta Poznania Jacka Jaśkowiaka.
Avenida Poznań zostanie podświetlona na różowo w poniedziałek 18 stycznia
o godzinie 17.00.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.