Komunikaty PR

Awanse w dziale strategii McCANN Poland

2022-02-10  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Przełom roku to czas zmian w McCANN Poland. Z początkiem lutego br. Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko Chief Innovation Officer, natomiast Natalia Drobniak awansowała na Strategy Group Head. Dodatkowo, Maria Gajkowska awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner. 

Marcin Samek to ekspert z ponad 18-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Swoją karierę w McCANN rozpoczął w 2013 roku jako Dyrektor Strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Teraz objął nowo powstałe stanowisko Chief Innovation Officer, na którym będzie odpowiadał za innowacje i wdrażanie nowych produktów dla całej grupy McCANN Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych, m.in. EFFIE, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, czy Webby Awards. Jest również trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by EFFIE Program.

Wszystko się zmienia. Aby nadal tworzyć efektywne kampanie dla naszych klientów musimy się zmieniać, tworzyć innowacyjne produkty, szukać nowych form komunikacji, partnerstw, dywersyfikować biznes. Cieszy mnie robienie nowych rzeczy, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji. Świetnie, że mogę dalej rozwijać się w tym kierunku w McCANN Poland. – mówi Marcin Samek.

Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad 8-letnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCANN jest związana od blisko pięciu lat. Swoją drogę w McCANN zaczynała od stanowiska Strategic Planner pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko Strategy Group Head. Nie tylko doradza w zakresie strategii komunikacji, strategii marki, ale również prowadzi warsztaty dla klientów. Wielokrotna laureatka nagród w konkursie EFFIE, jurorka w konkursach Innovation Awards czy Young Creatives.

Od kiedy dołączyłam do McCANN bacznie obserwowałam rozwój naszego działu strategii pod kierunkiem Marcina Samka. Niezwykle mnie cieszy, że dzięki naszej ciężkiej pracy w 2021 roku staliśmy się agencją roku EFFIE. To było dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz z ciekawością patrzę w przyszłość przejmując obok doradztwa strategicznego dla naszych klientów, także zadania operacyjne dotyczące działu strategii. To dla mnie ogromnie motywujące wyzwanie.  – mówi Natalia Drobniak.

Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCANN od maja 2021 roku, gdzie w grudniu awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach EFFIE i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.

Bycie częścią zespołu strategii McCANN to dla mnie nie tylko kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, ale przede wszystkim okazja do pracy w niezwykle kompetentnym i dynamicznie rozwijającym się zespole. Jestem przekonana, że dzięki zmianom będziemy mogli tworzyć jeszcze bardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania dla obecnych oraz nowych klientów agencji. Cieszę się, że będę miała w tym swój udział. - mówi Maria Gajkowska.

Zmiany w dziale strategii to kolejny krok w ewolucji struktury McCANN Poland. To nie tylko możliwość rozwoju jej kluczowych pracowników, ale również szansa na tworzenie coraz bardziej skutecznych i lepiej odpowiadających na potrzeby klientów – działań komunikacyjnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.