Back to school – co polscy rodzice zapakują dzieciom do lunchboxów?
Już wkrótce dzieci powrócą do szkół, a rodzice staną przed koniecznością przygotowania im pełnowartościowych posiłków do spożycia podczas przerw lekcyjnych. Coraz więcej rodziców rezygnuje z tradycyjnych kanapek na rzecz urozmaiconych posiłków lunchboxach. Wyzwaniem z pewnością są słodkości – uwielbiane przez dzieci, ale dozowane z umiarem przez dorosłych. Jedną z alternatywnych propozycji wobec tradycyjnych słodyczy, które idealnie sprawdzą się jako przekąska do szkoły, są sezamki, których zakup przynajmniej „raz na jakiś czas” deklaruje 64% proc. rodziców według badan Omnibus z czerwca 2021.
Zakup sezamków dla najmłodszych to jeden z ważnych powodów sięgania przez rodziców po asortyment z tej kategorii produktowej. Polacy lubią kupować sezamki dla członków swojej rodziny i bliskich, a także dla swoich dzieci, co potwierdza 88% respondentów. Chętnie kupują je również na wycieczki i wyjazdy, z czym zgadza się 87% badanych. Ponadto, często sięgają po sezamki „w biegu/w pracy” jako produkt impulsowy, który często od razu spożywają – taką odpowiedź wskazało 79% badanych.
- Dzieci uwielbiają słodycze, a dodatkowo sezamki są chrupkie i poręczne. Dla rodziców bardzo ważnym argumentem jest fakt, że sezamki są zdrowszą alternatywą tradycyjnych słodyczy. Amki TO GO od Unitop doskonale sprawdzą się jako zdrowsza przekąska lub uzupełnienie drugiego śniadanie uczniów podczas szkolnej przerwy. Amki TO GO mają bardzo prosty skład, mają wysoką zawartość „dobrych tłuszczów” NNKT niezbędnych dla rozwoju dziecka, są źródłem błonnika, nie zawierają glutenu – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Najważniejszym składnikiem przekąski AMKI TO GO jest sezam, który stanowi doskonałe źródło wielu witamin i mikroelementów – m.in. białka, magnezu, wapnia, selenu, fosforu, miedzi czy żelaza. Z punktu widzenia edukacji najmłodszych i powrotu do szkoły warto podkreślić, że ziarna sezamu zawierają również lecytynę, która poprawia pamięć, koncentrację i skupienie.
To jednak nie wszystkie korzyści, które rodzice mogą znaleźć w sezamkach, w kontekście przygotowywania szkolnego śniadania dla swoich dzieci.
Produkty obecne w diecie najmłodszych powinny cechować się prostotą i tzw. czystą etykietą. Oznacza to, że zostały one wytworzone na bazie naturalnych składników, bez dodatku sztucznych dodatków. Ponadto sezamki AMKI TO GO są niezwykle poręczne, zajmują niewiele miejsca, nie obciążają dodatkowo plecaków dzieci, dlatego bez problemu uczniowie mogą zabrać je ze sobą do szkoły – Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Nowości od Unitop, czyli większy wybór dla rodziców
W ostatnim czasie Unitop rozszerzył swoją ofertę w kategorii sezamków. Wśród nowych wariantów smakowych znalazły się Amki TO GO – w polewie jogurtowej, w czekoladzie, z kokosem oraz bez dodatku cukru. Dzięki temu rodzice otrzymują możliwość jeszcze większego wyboru zdrowszej alternatywy przekąsek wobec tradycyjnych słodyczy dla swojej dzieci. Z kolei najmłodsi nie muszą ograniczać się wyłącznie do klasycznych form sezamków, mogą odnaleźć swój ulubiony smak Amków TO GO, które doskonale sprawdzą się w czasie szkolnych przerw.
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.