Komunikaty PR

Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum

2022-05-24  |  10:00
Biuro prasowe

Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum

Okres to szczególny czas dla wszystkich kobiet, ale każda z nas inaczej go odczuwa. Część dziewczyn marzy o miękkim kocu i kawałku czekolady, a inne bez problemu przebiegłyby maraton. Niezależnie od tego jak chcemy, a przede wszystkim możemy spędzać czas w trakcie menstruacji, zawsze musimy mieć zapewnioną ochronę i komfort. Mając to na uwadze, marka Always przedstawia podpaski Always Platinum, dzięki którym każda kobieta podczas okresu może być aktywna na swój sposób. 

 

Różnorodność kobiecych potrzeb 

Wokół  miesiączki krąży mnóstwo mitów. Wiele osób twierdzi, że podczas okresu nie można zajść w ciąże, pływać w basenie, czy co ciekawe – piec ciasta. I choć ciało każdej z nas inaczej reaguje na menstruację, to powinnyśmy kierować się własnymi potrzebami
i możliwościami. Bez ograniczeń narzucanych na nas przez społeczeństwo czy przesądy. Wiele kobiet rezygnuje też z aktywności fizycznej podczas miesiączki. Istnieje mylne przekonanie, że sport nasila krwawienie i może wzmagać ból. To błąd! Ćwiczenia podczas okresu nie są niedozwolone – wręcz przeciwnie, pomagają łagodzić ból, mogą nawet relaksować i odprężać nasze ciało. Należy zwrócić jedynie uwagę na rodzaj wykonywanych ćwiczeń. Jak twierdzi edukatorka menstruacyjna i seksualna Kamila Raczyńska – Chomyn, delikatny ruch w zgodzie z potrzebami ciała to doskonały sposób na zmniejszenie dyskomfortu, a nawet bólu podczas miesiączki!

 

- Podstawowa zasada jest jedna – słuchaj ciała i do niczego się nie zmuszaj. Często najprzyjemniejszymi aktywnościami dla kobiet podczas menstruacji będą: spokojny spacer, ćwiczenia relaksacyjne, zwłaszcza skierowane na mięśnie dna miednicy, ćwiczenia oddechowe oraz wszystkie ruchy aktywujące miednicę (bujanie, przetaczanie miednicy, pozycje otwierające biodra i rozluźniające brzuch oraz dolny odcinek kręgosłupa). Warto pamiętać o oddechu, ponieważ to właśnie spokojny oddech, kierowany świadomie do brzucha, będzie nam obniżał ból i łagodził skurcze macicy. Ciało w bólu odruchowo się napina, co manifestuje się zaciśnięciem szczęk, płytkim oddechem, czy zwijaniem się w kulkę. Niestety wszystko to sprawia, że napinamy się jeszcze mocnej, co z kolei intensyfikuje ból. Tymczasem im więcej oddechu, miękkości i delikatnego ruchu wprowadzimy w ciało, tym łagodniej przejdziemy miesiączkę. Słuchajmy naszych ciał, one nas mądrze poprowadzą. – mówi Kamila Raczyńska Chomyn.

 

Always dba o komfort każdej kobiety

W trakcie okresu każda z nas powinna czuć się dobrze we własnym ciele, dokładnie tak, jak w pozostałe dni. Kluczowe jest poczucie odpowiedniego komfortu i ochrony. Aby tak było, marka Always zaprojektowała specjalną linię podpasek Always Platinum, z pięcioma obszarami komfortu zaprojektowanymi tak, abyśmy podczas okresu czuły jedynie ochronę. Obszary te to:

  • Skrzydełka ComfortLock – jedwabiście miękkie skrzydełka o asymetrycznym kształcie, które umożliwiają łatwiejsze zakładanie i ściąganie podpaski,
  • System 3D LeakGuard –  pomagający zapobiegać przeciekaniu,
  • Technologia OdourLock –  neutralizująca nieprzyjemne zapachy,
  • Kształt podpaski Soft&Fit – umożliwiający dopasowanie się podpaski do ciała,
  • 1000 mikropoduszeczek – dla zapewnienia dodatkowej miękkości.

- Celem marki Always jest wspieranie wszystkich kobiet w dążeniu do realizacji marzeń. Nic nie powinno ich zatrzymywać, nawet okres. Podpaski Always Platinum zostały zaprojektowane tak, by zapewniać miękkość i idealne dopasowanie każdej kobiecie. Teraz każda z nas może czuć się komfortowo podczas okresu i być aktywna na swój sposób – mówi Mariola Mirek, Dyrektor Komunikacji Procter & Gamble, Always.

 

Always dla Ciebie i z Tobą

Marka Always od ponad 35 lat wspiera budowanie pewności siebie u dziewczyn na całym świecie. Cel ten realizowany jest wielotorowo m.in. poprzez edukację na temat dojrzewania i innych kwestii związanych z kobiecością, walkę z ubóstwem menstruacyjnym oraz zapewnianie dostępu do produktów menstruacyjnych najwyższej jakości. Poprzez program edukacyjny - ”Między nami kobietkami” - docieramy każdego roku do niemal 20 milionów dziewcząt w 60 krajach na świecie od ponad 30 lat. W Polsce program ten działa od ponad 25 lat i dotarł do ponad 90% 12 letnich dziewcząt (lekcja o dojrzewaniu, pewności siebie). Kolejny z programów marki Always to akcja spoleczna  #JakDziewczyna, mająca na celu zwalczanie barier stawianych dziewczynom oraz kobietom. Z kolei #AkcjaDonacja zapewnia dostęp do podpasek dla potrzebujących dziewcząt.

 

Marka Always

Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinum, wkładki Always. Więcej informacji znajdziesz na: http://www.everydayme.pl/,

Procter&Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Kontakt prasowy:

Procter & Gamble

Mariola Mirek

Communications Manager

tel: 668 458 401

mirek.m@pg.com

MSLGROUP

Paulina Janiszewska

Junior Account Manager

tel: 538 531 857

paulina.janiszewska@mslgroup.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne Biuro prasowe
2025-06-23 | 12:00

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne

Z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie
Zdrowie W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie
2025-06-17 | 17:00

W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie

Stwardnienie zanikowe boczne (ALS) to ciężka i szybko postępująca choroba, z którą pacjenci żyją średnio od 3 do 5 lat. Diagnostyka jest istną odyseją, trwającą nawet
Zdrowie Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.