Bądź Mikołajem, jakim chcesz z VeloBankiem
W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.
Mikołaj niejedno ma imię. Jest ich tylu, ilu Polaków i Polek, którzy sprawiają radość swoim najbliższym. Każdy wyjątkowy, z indywidualnym planem na realizację akcji „prezenty”, a czasem zupełnie bez planu, ze swoimi zwyczajami zakupowymi i bliskimi, którzy mają niepowtarzalne i najważniejsze potrzeby. Co różni Mikołajów? Jedni kupują z wyprzedzeniem, inni na ostatnią chwilę, są tacy, którzy przywiązują wagę do opakowania albo zupełnie nie. Czasem wydają dużo na jeden prezent kupiony w internecie, a czasem wręczają drobiazgi wyszperane na jarmarkach i targach. Dlatego głównym motywem kampanii jest różnorodność naszych potrzeb finansowych oraz sposobów, w jaki kupujemy w okresie sklepowej gorączki.
Bez względu na to czy Mikołajowie wydają dużo czy mało, na ostatnią chwilę czy z wyprzedzeniem, VeloBank dla wszystkich przygotował kredyt gotówkowy z RRSO 13,2% z możliwością odroczenia nawet o kwartał. Jego pierwszą ratę można zapłacić dopiero w marcu 2024 roku, a wniosek składa się w 100% zdalnie. To wygodne rozwiązanie sprawia, że klienci VeloBanku mogą stać się takimi Mikołajami, jakimi zawsze chcieli być i sprostać nawet najdłuższym listom świątecznych prezentów. I właśnie ten przekaz jest głównym hasłem reklamowym w nowym spocie banku, który swoją premierę w telewizji miał 24 listopada br. To 30-sekundowy film, który pokazuje, że w Święta możemy w łatwy sposób spełniać marzenia naszych bliskich.
Działania marketingowe VeloBanku wokół Świąt to jednak dużo więcej niż tylko kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Reklama obejmuje także internet, w tym m.in. wideo online, display i komunikację w mediach społecznościowych z dodatkowym 6-sekundowym formatem. Do tego, VeloBank zrealizował badanie dotyczące naszych nawyków i strategii zakupowych, które przyjmujemy przed Świętami. Polki i Polaków na podstawie kilku pytań podzielono kolorami – na Mikołajów Czerwonych, Zielonych, Niebieskich i Żółtych, w zależności od tego, jakie mają świąteczne zwyczaje. Tą samą segmentacją posłuży się reporter Bartosz Kańtoch z radia ESKA, który w „SONDZIE Ja się pytam” odpyta przechodniów o ich przedświąteczne przyzwyczajenia związane z nabywaniem prezentów. VeloBank zaprosi także słuchaczy RMF FM do konkursu, w którym będą mogli opowiedzieć, o tym kto jest dla nich wyjątkowym Mikołajem i dlaczego. Bank planuje też akcję w social media, gdzie każdy będzie mógł sprawdzić w specjalnym quizie, jakim Mikołajem jest. W postach opisane zostaną również poszczególne sylwetki.
– Każdy z nas inaczej przygotowuje się do świątecznych wydatków. Jedni skupiają się na wyprzedażach organizowanych wokół Black Week, a inni parę miesięcy przed Świętami zaczynają już myśleć o prezentach, którymi obdarują bliskich. Każdy z nas ma swoją indywidualną strategię, a my każdą z nich widzimy i doceniamy. Jako bankowi jest nam oczywiście najbliżej do koloru zielonego, który w naszym przypadku symbolizuje nie tylko przemyślane wybory, ale też wygodę i odpowiadanie na potrzeby klientów. Dlatego rozpoczęliśmy kampanię kredytu gotówkowego, który wesprze budżet klientów w końcówce roku. Naszym prezentem dla nich jest możliwość odłożenia spłaty pierwszej raty aż do trzech miesięcy. Po raz kolejny pokazujemy, że w VeloBanku dbamy o odpowiednie dopasowanie produktów do najbardziej aktualnych potrzeb klientów – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Za kreację reklamową zimowej kampanii kredytu gotówkowego odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Lemon Spot. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html. RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa oprocentowania. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.
Link do spotu: https://youtu.be/ze1rGhPDyLc.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.