Komunikaty PR

Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR

2020-05-04  |  12:48

Do grona klientów AHAVA PR właśnie dołączyła firma Bakal. To wiodący producent zdrowych przekąsek bakaliowych.

AHAVA PR dla marki Bakal zajmie się obsługą serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram), przygotowywaniem treści do kampanii digital oraz ich obsługą, działaniami z zakresu e-commerce i influencer marketingiem. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).

Bakal to firma z ponad dwudziestodziewięcioletnim doświadczeniem, mająca w swej ofercie zdrowe przekąski, naturalne batony, orzechy i suszone owoce. W asortymencie znajduje się również linia Naturalnie, w której są np. suszone morele bez konserwantów. Produkty Bakal charakteryzują się naturalnymi i czystymi składami.

Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

O AHAVA PR:

AHAVA PR to nowoczesna, butikowa, multidyscyplinarna agencja, dostarczająca kompleksowe usługi wspierające rozwój i obecność marek na rynku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektowaniu oraz realizacji strategii PR, kreowaniu i zarządzaniu marką osobistą, komunikacji kryzysowej, PR-ze korporacyjnym oraz produktowym, public affairs, media relations, event PR, digital i social media oraz akcjach niestandardowych. Tworzy skuteczną komunikację opartą na zrozumieniu stylu życia oraz potrzeb grup docelowych. Dąży do tworzenia strategii i contentu, bazujących na budowaniu zaangażowania - zarówno mediów, jak i konsumentów. Zawsze z pełnym szacunkiem do odbiorców.

Motto AHAVA PR brzmi: #makePRgreatAgain.

O firmie Bakal:
Bakal to marka, która już ponad 29 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, iż bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.

Motto firmy brzmi: ,,Z miłości do bakalii”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym
Media i PR SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
2024-12-16 | 12:00

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu! Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i
Media i PR Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her
2024-12-11 | 11:00

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.