Komunikaty PR

Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR

2020-05-04  |  12:48

Do grona klientów AHAVA PR właśnie dołączyła firma Bakal. To wiodący producent zdrowych przekąsek bakaliowych.

AHAVA PR dla marki Bakal zajmie się obsługą serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram), przygotowywaniem treści do kampanii digital oraz ich obsługą, działaniami z zakresu e-commerce i influencer marketingiem. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).

Bakal to firma z ponad dwudziestodziewięcioletnim doświadczeniem, mająca w swej ofercie zdrowe przekąski, naturalne batony, orzechy i suszone owoce. W asortymencie znajduje się również linia Naturalnie, w której są np. suszone morele bez konserwantów. Produkty Bakal charakteryzują się naturalnymi i czystymi składami.

Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

O AHAVA PR:

AHAVA PR to nowoczesna, butikowa, multidyscyplinarna agencja, dostarczająca kompleksowe usługi wspierające rozwój i obecność marek na rynku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektowaniu oraz realizacji strategii PR, kreowaniu i zarządzaniu marką osobistą, komunikacji kryzysowej, PR-ze korporacyjnym oraz produktowym, public affairs, media relations, event PR, digital i social media oraz akcjach niestandardowych. Tworzy skuteczną komunikację opartą na zrozumieniu stylu życia oraz potrzeb grup docelowych. Dąży do tworzenia strategii i contentu, bazujących na budowaniu zaangażowania - zarówno mediów, jak i konsumentów. Zawsze z pełnym szacunkiem do odbiorców.

Motto AHAVA PR brzmi: #makePRgreatAgain.

O firmie Bakal:
Bakal to marka, która już ponad 29 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, iż bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.

Motto firmy brzmi: ,,Z miłości do bakalii”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.