Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.
W konkursie nagradzani są polscy i litewscy przedsiębiorcy aktywnie działający na obu rynkach i mający wpływ na rozwój wzajemnych relacji gospodarczych. W tym roku Polish Business Awards wręczono już po raz dziewiąty. Uroczystość była okazją do nakreślenia najważniejszych wydarzeń w polsko-litewskich stosunkach gospodarczych oraz wymiany doświadczeń i planów dotyczących przyszłych projektów.
Barbora od roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Pierwszym miastem, które znalazło się w zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora była Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej. Klienci stolicy kupują produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku z dostawą do domu tego samego dnia od stycznia 2021. Po udanym debiucie w centrum Polski, w lipcu marka weszła do Trójmiasta otwierając tam nowe centrum dystrybucyjne, a w sierpniu do Łodzi. Kolejnym etapem rozwoju spółki w Polsce było wejście na Górny Śląsk w listopadzie br. Spółka ponownie powiększyła również swoje zaplecze logistyczne, uruchamiając kolejne centrum dystrybucyjne – w Katowicach.
Wkrótce minie rok naszej obecności na polskim rynku. Przyznane nam wyróżnienie jest idealnym podsumowaniem naszej dotychczasowej pracy i zaangażowania całego naszego zespołu w budowanie marki w Polsce. Jest tą przysłowiową wisienką na pierwszym urodzinowym torcie Barbora Polska. Od roku konsekwentnie budujemy nasz brand, umacniamy długotrwałe zaufanie konsumentów oraz relacje z lokalnym biznesem. Polski rynek e-commerce ma duży potencjał, a my wciąż szerokie pole do popisu. Dlatego nie ustajemy w działaniach. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby Polaków i mieć swój znaczący udział w rozwoju polskiego e-commerce – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.