Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.
W konkursie nagradzani są polscy i litewscy przedsiębiorcy aktywnie działający na obu rynkach i mający wpływ na rozwój wzajemnych relacji gospodarczych. W tym roku Polish Business Awards wręczono już po raz dziewiąty. Uroczystość była okazją do nakreślenia najważniejszych wydarzeń w polsko-litewskich stosunkach gospodarczych oraz wymiany doświadczeń i planów dotyczących przyszłych projektów.
Barbora od roku z sukcesem rozwija swoją działalność na polskim rynku. Marka odnotowuje stały wzrost liczby nowych i powracających klientów. Z oferty e-sklepu skorzystało już ponad 25 tys. konsumentów.
Pierwszym miastem, które znalazło się w zasięgu usług internetowego sklepu spożywczego Barbora była Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej. Klienci stolicy kupują produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku z dostawą do domu tego samego dnia od stycznia 2021. Po udanym debiucie w centrum Polski, w lipcu marka weszła do Trójmiasta otwierając tam nowe centrum dystrybucyjne, a w sierpniu do Łodzi. Kolejnym etapem rozwoju spółki w Polsce było wejście na Górny Śląsk w listopadzie br. Spółka ponownie powiększyła również swoje zaplecze logistyczne, uruchamiając kolejne centrum dystrybucyjne – w Katowicach.
Wkrótce minie rok naszej obecności na polskim rynku. Przyznane nam wyróżnienie jest idealnym podsumowaniem naszej dotychczasowej pracy i zaangażowania całego naszego zespołu w budowanie marki w Polsce. Jest tą przysłowiową wisienką na pierwszym urodzinowym torcie Barbora Polska. Od roku konsekwentnie budujemy nasz brand, umacniamy długotrwałe zaufanie konsumentów oraz relacje z lokalnym biznesem. Polski rynek e-commerce ma duży potencjał, a my wciąż szerokie pole do popisu. Dlatego nie ustajemy w działaniach. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby Polaków i mieć swój znaczący udział w rozwoju polskiego e-commerce – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.