Baton lodowy Snickers® Nie rozczarujesz się!
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych, w której marka Snickers® pomaga przywołać lato i przypomina o spełnionej obietnicy smaku i jakości swojego lodowego portfolio.
Kiedy za oknem świeci słońce, a na biurku piętrzy się stos dokumentów, tęsknota za wakacjami rośnie. W tej sytuacji baton lodowy Snickers® pomaga przenieść się myślami do ulubionego miejsca i poczuć smak lata w każdej sytuacji. Na YouTubie i w social mediach już w lipcu konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe w urlopowym klimacie.
W telewizji Snickers® występuje w roli trzeciego bohatera romantycznej historii, w której dwójka młodych ludzi całuje się po raz pierwszy. Jak wiadomo, pierwsze razy nie zawsze są tak wspaniałe, jak podpowiadała wyobraźnia. Na szczęście są też takie rzeczy, które nie rozczarowują. Jak baton lodowy Snickers®.
Batony lodowe to format proponowany przez firmę Mars Polska, który zyskuje w Polsce co raz większą popularność. Ich wyjątkowa forma to doskonała jakość od pierwszego do ostatniego kęsa – nie ma potrzeby wgryzania się w sam środek albo wyczekiwania porcji czekolady. Baton lodowy to pełnia smaku w każdej warstwie.
Fani batonów Snickers, Twix i Bounty, którzy poszukują chwili wytchnienia w upalne dni, znajdują spełnioną obietnicę smaku w ich lodowych odsłonach. Batony lodowe Snickers, Bounty i Mars dostępne są również w opakowaniach zbiorczych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Essence Mediacom.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.