Belvedere z nową globalną kampanią z udziałem Daniela Craiga
Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię, inspirowaną czystymi emocjami, które zostały uchwycone w wyjątkowym momencie poczucia wolności.
Belvedere, pierwsza na świecie wódka klasy super premium, odsłania spektakularną kampanię z udziałem cenionego przez krytyków aktora Daniela Craiga, w roli w jakiej go jeszcze nie widziano. Wyreżyserowana przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi, nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca ujawnia talent Craiga do zaskakiwania.
Odważna i pełna buntowniczej energii kampania łączy ze sobą nadzwyczajną społeczność twórców. Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji.
Unikalna wizja Waititi pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”, po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.
Grupa pomysłowych i utalentowanych prowokatorów, z których każdy ma upodobanie do niekonwencjonalnych rozwiązań, w kreatywny sposób uchwyciła unikalną migawkę, będącą ukłonem w stronę wartości dzielonych przez nich z marką Belvedere - wyrażania siebie, autentyczności i stylu.
Globalny start kampanii miał miejsce na Times Square 9 listopada o 18:00 czasu lokalnego, w kolejnych tygodniach kampania pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.