Komunikaty PR

Belvedere z nową globalną kampanią z udziałem Daniela Craiga

2022-11-14  |  10:00
Biuro prasowe

Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię, inspirowaną czystymi emocjami, które zostały uchwycone w wyjątkowym momencie poczucia wolności.

Belvedere, pierwsza na świecie wódka klasy super premium, odsłania spektakularną kampanię z udziałem cenionego przez krytyków aktora Daniela Craiga, w roli w jakiej go jeszcze nie widziano. Wyreżyserowana przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi, nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca ujawnia talent Craiga do zaskakiwania.

Odważna i pełna buntowniczej energii kampania łączy ze sobą nadzwyczajną społeczność twórców. Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji.

Unikalna wizja Waititi pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”, po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.

Grupa pomysłowych i utalentowanych prowokatorów, z których każdy ma upodobanie do niekonwencjonalnych rozwiązań, w kreatywny sposób uchwyciła unikalną migawkę, będącą ukłonem w stronę wartości dzielonych przez nich z marką Belvedere - wyrażania siebie, autentyczności i stylu.

Globalny start kampanii miał miejsce na Times Square 9 listopada o 18:00 czasu lokalnego, w kolejnych tygodniach kampania pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.