Komunikaty PR

Bez ograniczeń, czyli nowe technologie dla każdego

2020-03-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.52 MB )

Różnice międzypokoleniowe na rynku pracy są znaczące. Mimo, że kontrasty mogą doprowadzać do konfliktów, pokazują także, że synergia tych dysproporcji daje naprawdę satysfakcjonujące efekty. Przykład? Szybki dostęp do wielu informacji i narzędzi wcale nie zniechęca pokolenia X. Wręcz przeciwnie! Sprawia, że są tak biegli w temacie nowych rozwiązań, jak ich młodsi koledzy.

Nowoczesność nie taka straszna

Aktualnie wybór rozwiązań ułatwiających dotarcie do klienta jest ogromny. Z jednej strony wachlarz pełen możliwości, z drugiej natomiast niepokój przed ilością wyzwań, jakie za nimi stoją. Co ciekawe, nowoczesne narzędzia e-commerce są dobrze znane nie tylko młodym pokoleniom. Jak wynika z badań[1] ponad połowa pytanych przedstawicieli generacji X, oprócz mobilnych aplikacji i portali społecznościowych, deklaruje znajomość takich narzędzi jak np. rozszerzona rzeczywistość, czy technologie NFC. - Moda obecnie zmienia się bardzo szybko, dlatego najistotniejszym zadaniem, jakie przed nami staje jest trzymanie ręki na pulsie. W gąszczu nowinek technologicznych i panujących trendów ważna jest identyfikacja i wybór odpowiednich narzędzi, lecz nie pod wpływem chwili, ale rzetelnych analiz i obserwacji efektów. Istotne jest również dopasowanie komunikatów do konkretnych grup odbiorców - mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.  

Różnice - bariera czy droga do sukcesu?

Doświadczony, ale też wielopokoleniowy zespół, będący na bieżąco z wszelkimi nowinkami i zmianami to sprawdzony sposób na skuteczność. Dysponując kilkoma punktami widzenia łatwiej planować, ale też spoglądać na problem oczami klienta, a co za tym idzie dopasowywać działania do potrzeb konkretnych grup docelowych. Perfetti van Melle promując produkty skierowane do młodzieży regularnie podejmuje współprace z influencerami. To oni właśnie najbardziej przemawiają do swoich rówieśników, są autentyczni i spontaniczni. Dają rzetelny feedback i wprost mówią, co wśród ich pokolenia najlepiej się sprawdza, dobrze odnajdują się też w gąszczu nowych rozwiązań.

Wiele możliwości

Powszechna opinia głosi, że to właśnie pokolenie Y i Z włada nowymi technologiami, jak nikt inny. Nic bardziej mylnego! Przedstawiciele generacji X są tak samo dobrze wyspecjalizowani. Jak wiele aspektów w życiu, wymaga to chęci poznawania tego, co się zmienia i ciągłego rozwoju. W świecie, który stawia na innowacje i coraz to nowsze rozwiązania reklamowe, przedstawiciele i dyrektorzy dużych firm nie mogą już pozwolić sobie na nieznajomość obszarów technologicznych. Co więcej, chcą cały czas się rozwijać i uczyć w tej materii. Pozwala to na lepsze zrozumienie młodszego pokolenia, a co za tym idzie nastoletnich konsumentów. Cała gama rozwiązań pozwala też dotrzeć do poszczególnych grup docelowych poprzez podejmowanie działań w konkretnych mediach społecznościowych czy też za pośrednictwem ambasadorów, których odbiorcy są w różnym wieku.

Co zrobić, aby pokolenia lepiej się rozumiały? Odpowiedź jest prosta: uczyć się. Technologia nie ma ograniczeń wiekowych, jest absolutnie dla każdego, kto chce ją pojąć  i z niej korzystać.

 


[1] https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Mielcarek/publication/335219560_Innovation_Network_as_an_Implementation_of_Ambidexterity_Strategy/links/5d57aad5a6fdccb7dc427d2d/Innovation-Network-as-an-Implementation-of-Ambidexterity-Strategy.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.