Komunikaty PR

„Bezpieczne z Natury” – gwarancja najwyższej jakości drobiu i jaj

2020-10-28  |  13:37

Polska należy do krajów o największym spożyciu drobiu w Unii Europejskiej. Statystyczny Polak zjada około 30 kilogramów mięsa drobiowego rocznie. Wybieramy mięso dobrej jakości, certyfikowane i z pewnego źródła. Teraz kupując produkty oznaczone Znakiem Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury”, minimalizujemy również ryzyko zakażenia Salmonellą ssp.

 

Jak wynika z najnowszego badania preferencji żywieniowych Polaków[1], aż, 60 proc. konsumentów uzależnia zakup mięsa drobiowego i jaj od obecności na opakowaniu znaku jakości. potwierdzającego, że dany produkt jest bezpieczny oraz spełnia wysokie standardy higieniczne i sanitarne. Co więcej, blisko 66 proc. konsumentów deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za certyfikowany produkt i mieć gwarancję świeżości i wysokiej jakości. 

 Takie wyniki badania nie dziwią i wpisują się w aktualny trend zachowań konsumenckich w Polsce. Świadomi konsumenci coraz większą uwagę zwracają na znaki jakości i certyfikaty, które dają gwarancję zakupu produktu wysokiej jakości, powstałego w pełni kontrolowanym procesie produkcyjnym. Polacy preferują produkty o prostym składzie wysokiej jakości, wytworzone z użyciem naturalnych składników i pozbawione sztucznych dodatków – mówi dietetyk kliniczny Zuzanna SzypowskaInstytut Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita”.  

 

Jako główną obawę związaną z zakupem mięsa drobiowego w sieciach handlowych, aż 72 proc. ankietowanych, podaje ryzyko związane z obecnością antybiotyków, a 1/3 badanych boi się niskiej jakości oraz zatrucia salmonellą. W Polsce obowiązuje zakaz podawania antybiotyków, z wyjątkiem uzasadnionych przypadków, gdy w stadzie wystąpi choroba. Leczenie prowadzi się wówczas pod ścisłą kontrolą lekarza weterynarii, a proces ten odbywa się przy zachowaniu okresu karencji dla danego leku. Aby ograniczyć możliwość zakażenia Salmonellą ssp. powinniśmy wybierać produkty drobiowe i jaja, oznaczone Znakiem Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury”, które mają podwyższony profil bezpieczeństwa i najwyższą jakość.

 

Znak Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” zarezerwowany jest dla produktów drobiowych i jaj o wysokim profilu bezpieczeństwa. Jest gwarancją naturalnego składu, sprawdzonego źródła pochodzenia, najwyższej jakości żywności, minimalizującej ryzyko zakażenia Salmonellą ssp oraz ponadprzeciętnych walorów odżywczych i smakowych.

 Producenci mięsa drobiowego i jaj, którzy w żywieniu swoich zwierząt stosują dodatek do paszy Diamond XPC zostają wyróżnieni Znakiem Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury”. Umieszczając go na swoich produktach, wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów, dla których obok marki liczy się bezpieczeństwo żywności i jej naturalny skład. Wybierając produkty oznaczone Znakiem Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury”, konsumenci mogą być pewni, że w ich ręce trafia produkt o ponadprzeciętnej jakości, z w pełni weryfikowanego źródła i produkcji według określonych kryteriów jakościowych, minimalizujący ryzyko zakażenia Salmonellą ssp. – mówi dr Maciej Frątczak, ekspert ds. żywienia drobiu.

 

Produkty sygnowane Znakiem Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” są wytwarzane przy zachowaniu wszelkich zasad odpowiedzialnej produkcji i systemów nadzoru nad bezpieczeństwem produkowanej żywności, tworząc swoisty parasol, chroniący konsumentów przed ryzykiem zakażenia Salmonellą ssp, po spożyciu mięsa drobiowego lub jaj.

Strategicznym celem kampanii Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” jest upowszechnienie wysokiej jakości produktów drobiowych, minimalizujących ryzyko zakażenia Salmonellą ssp i zapewnienie większego bezpieczeństwa spożywanej żywności. Kampania obejmuje działania skierowane do konsumentów, producentów drobiu i jaj oraz kupców w sieciach handlowych. Kampania wspierana będzie działaniami w mediach ogólnopolskich, regionalnych oraz w Internecie, jak również na wybranych portalach społecznościowych (Facebook).

 

Więcej informacji o Znaku Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” na stronie www.bezpieczneznatury.pl

 

[1] Raport badawczy SW RESEARCH – „Jakie mięso kupują Polacy”. Badanie zostało zrealizowane w dniach 
21.07-22.07.2020 r.. W ramach badania przeprowadzono 1015 ankiet z reprezentatywną grupą Polaków powyżej 18 roku życia.

 

Znak Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” przyznawany jest krajowym producentom mięsa drobiowego i jaj, stosującym z żywieniu zwierząt dodatek do paszy Diamond XPC i utrzymujący wysokie parametry jakościowe. Produkty sygnowane Znakiem Jakości „Bezpieczne z Natury” są wytwarzane przy zachowaniu wszelkich zasad odpowiedzialnej produkcji i systemów nadzoru nad bezpieczeństwem produkowanej żywności spełniającej wysokie standardy higieniczne i sanitarne.

Znak Jakości Diamond XPC „Bezpieczne z Natury” to gwarancja naturalnego składu, sprawdzonego źródła pochodzenia, najwyższej jakości żywności oraz ponadprzeciętnych walorów odżywczych i smakowych.

Więcej informacji na www.bezpieczneznatury.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.