Komunikaty PR

Bezpłatne szkolenie online - Efektywne NGO 2

2022-02-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

IPED
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym

Trębacka 4
00-074 Warszawa
iped|kig.pl| |iped|kig.pl
+48 22 630 98 01
www.iped.pl
Do pobrania Program ( 0.17 MB )

Zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu Efektywne NGO 2. Już ponad 270 przedstawicieli i przedstawicielek ze świata NGO skorzystało z naszej bezpłatnej oferty szkoleniowej.

28 lutego - 1 marca odbędzie się 2-dniowe szkolenie, podczas którego eksperci z Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego przybliżą w formie online kwestie związane z konsultacjami publicznymi i nie tylko. Szkolenie będzie prowadzone metodami aktywnymi z pełnym zaangażowaniem uczestników w ćwiczenia warsztatowe, w związku z czym osoby uczestniczące muszą posiadać komputer/smartfon z mikrofonem (mile widziana również kamera).

Zgłoszenia online: https://iped.pl/formularz-zgloszeniowy3,4.html

Szczegółowy zakres tematyczny szkolenia:

  1. strategiczne planowanie celów: misja i wizja, system wartości etycznych, diagnoza sytuacji społeczno-ekonomicznej, ewaluacja;
  2. strategiczne planowanie działań: metodologia opracowywania planów działań i harmonogramów, model CANVAS wykres Gantta, określanie ryzyka;
  3. proces stanowienia prawa w Polsce i udział NGO w konsultacjach publicznych: źródła prawa, podstawy prawne konsultacji publicznych, zasady budowania stanowiska do projektu aktu prawnego;
  4. pozyskiwanie środków na wzmocnienie NGO: analiza problemów i potrzeb NGO, współpraca z administracją publiczną i sektorem prywatnym (w tym crowdfunding), zasady i tryby związane z pozyskiwaniem środków, konkursy grantowe.

Każdy z bloków szkoleniowych wzbogacony został o praktyczne ćwiczenia w mniejszych grupach. Podczas szkolenia stawiamy na wymianę zdań i pomysłów oraz dzielenie się swoimi doświadczeniami.

Celem szkolenia jest podniesienie wśród jego uczestników umiejętności eksperckich niezbędnych do udziału w procesie legislacyjnym, tak aby mieli oni realny wpływ na zmiany zachodzące w polskim prawie.

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy Zoom.

Każdy uczestnik szkolenia ma również możliwość skorzystania z bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z naszymi trenerami. 

Projekt dofinansowany jest z Funduszy Europejskich. Więcej informacji na www.iped.pl/efektywne-ngo-2.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundusze unijne Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty? Biuro prasowe
2024-09-12 | 14:00

Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty?

Rafał Wiśniewski, ekspert z firmy Roseti, od lat pomaga przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy unijnych. W rozmowie opowiada o najczęstszych pułapkach,
Fundusze unijne Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek
2024-07-11 | 09:00

Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek

W połowie lipca ruszają nabory na dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej na transformację firm w kierunku Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ). Mogą one uzyskać nawet 100 proc.
Fundusze unijne Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej
2024-04-30 | 13:00

Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej

1 maja 2004 roku Polska przystąpiła do Unii Europejskiej. Tego dnia spełniło się jedno z największych marzeń kilku pokoleń Polek i Polaków. Pamiętamy te łzy wzruszenia z powodu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.