Komunikaty PR

Białystok. KAN zatrudnia pierwszych absolwentów klasy patronackiej

2022-08-12  |  07:25
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania kan ( 0.01 MB )

Dwóch młodych operatorów maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w lipcu podjęło pracę w firmie; kolejni absolwenci przyjdą do pracy we wrześniu. Trwa też nabór do nowego rocznika klasy pod patronatem KAN.

Krzysztof i Hubert to jedni z pierwszych absolwentów, powstałego w ramach unijnego projektu Miasta Białystok, nowego kierunku nauczania „Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych”. Pomysłodawca –jeden z największych pracodawców w regionie i ceniony producent z branży instalacyjnej - firma KAN, objęła klasę swoim patronatem, a teraz oferuje pracę jej absolwentom. Od lipca pierwsi młodzi operatorzy rozpoczęli pracę w nowej hali firmy przy ul. Karpińskiego, na stanowisku operatora wytłaczarki w wydziale rur. 

- Będziemy mieli okazję wykorzystać wiedzę, którą zdobyliśmy podczas nauki zarówno w szkole, jak i na zajęciach praktycznych, które w trakcie nauki organizowane były w wydziałach produkcji KAN – mówi Krzysztof. – To właśnie m.in. możliwość zatrudnienia po skończeniu szkoły, skłoniły mnie do podjęcia edukacji na tym kierunku. Poza tym, jak każdy młody człowiek mam swoje życiowe cele i nadzieję, że praca w tak rozwojowej firmie, umożliwi mi ich realizację. Chcę nadal poszerzać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w tym zawodzie. 

Hubert, drugi z zatrudnionych absolwentów, docenia też kompetencje i przyjazność kadry kierowniczej KAN oraz warunki pracy.

- Duży plus to na pewno bardzo nowoczesny park maszynowy i najnowsze technologie, które już mieliśmy okazję poznać – dodaje. – Nie bez znaczenia są bardzo dobre stawki dla pracowników i wiele dodatkowych benefitów. Ale przede wszystkim trzeba mieć chęć do pracy – a firma stwarza taką motywację - mam nadzieję na kolejne wyzwania.

Przez pierwsze pół roku młodzi pracownicy będą mieli swojego opiekuna, który będzie pomagał im wdrożyć się do pracy, a w przyszłości mogą liczyć na możliwość dalszego rozwoju - podobnie jak kolejni absolwenci, którzy rozpoczną pracę w KAN we wrześniu.

Nowy kierunek nauczania zawodu, kontynuowany jest w Branżowej Szkole I st. nr 9 w Białymstoku, wchodzącej w skład Zespołu Szkół Zawodowych nr 2. Obecnie trwa rekrutacja uzupełniająca do kolejnego rocznika klasy patronackiej KAN – wszyscy chętni mogą zgłaszać się do sekretariatu szkoły. Na uczniów czekają nowoczesne pracownie tworzyw sztucznych i automatyki, wyposażone w profesjonalny sprzęt i maszyny. Firma KAN w ramach patronatu zapewnia nie tylko zatrudnienie, ale też atrakcyjne stypendia i zajęcia praktyczne w przyszłym miejscu pracy.    

Absolwenci klasy po trzyletnim okresie nauki mogą też kontynuować edukację w 2-letniej branżowej szkole II stopnia, podnosząc swoje kwalifikacje do poziomu technikum, a następnie również rozpocząć studia na kierunkach technicznych.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.