BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych – cyfryzacja, dane i zrównoważony rozwój
Jak budować cyfrowe procesy w firmach na rynku architektoniczno-budowlanym, żeby działać bardziej efektywnie? Jak wykorzystać szanse, które przynosi cyfryzacja do rozwoju i zwiększania konkurencyjności polskiej branży architektonicznej i budowlanej? Jak przekuć dostępne dane w możliwość budowania lepszego, bardziej zrównoważonego świata? Odpowiedzi na te i inne pytania będziemy szukać podczas 9. konferencji BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych. Odbędzie się ona już 28-30 listopada 2023 w formule hybrydowej. Agenda i rejestracja dostępne są na stronie www wydarzenia.
Warszawa, listopad 2023 – Autodesk wraz z partnerami zapraszają na kolejną edycję BIM DAYS 2023, w tym roku pod hasłem Ekosystem danych. Już po raz dziewiąty spotykamy się, aby rozmawiać jak dzięki technologii i organizacji pracy podnosić efektywność i konkurencyjność zarówno poszczególnych firm, jak i całego sektora projektowo-budowlanego.
Program tegorocznego wydarzenia będzie koncentrował się na obszarach związanych z:
- kolejnych etapach cyfryzacji polskiej branży projektowo-budowlanej i rozwijania dojrzałości cyfrowej organizacji,
- zrównoważonym podejściem do procesu budowlanego i wpływem uwarunkowań prawno-finansowych na wzrost świadomości środowiskowej,
- wartością i zarządzaniem danymi w procesie budowlanym.
Organizatorzy przygotowali również specjalną sesję dla producentów materiałów i urządzeń dla branży budowlanej. To grupa, której włączenie do ekosystemu danych rośnie wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej standardów ESG wśród inwestorów i projektantów.
- Konferencję kierujemy do wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego: architektów, konstruktorów i instalatorów, wykonawców oraz inwestorów prywatnych i publicznych, a także firm produkujących urządzenia i materiały dla budownictwa. To przestrzeń i czas do wymiany doświadczeń. Chcemy umożliwić rozprzestrzenianie się dobrych praktyk, edukowanie rynku i dzięki temu wesprzeć transformację cyfrową całego sektora – mówi Agnieszka Staniewicz, Account Based Marketing Manager w Autodesk.
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych to 3 dni konferencji, ponad 40 sesji i ponad 50 prelegentów. Wśród nich eksperci polscy i zagraniczni, w tym wielu praktyków i liderów cyfryzacji w swoich organizacjach.
Konferencja odbędzie się w trybie hybrydowym – pierwszy dzień będzie dostępny dla limitowanej liczby uczestników również stacjonarnie, wszystkie trzy dni będą dostępne w formule online.
Zapraszamy do rejestracji: strona wydarzenia
Informacje o konferencji
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych
Konferencja hybrydowa, 28-30.11.2023
Rejestracja oraz program konferencji: strona wydarzenia
Patroni instytucjonalni: Zespół Doradców Gospodarczych TOR, Polski Związek Firm Developerskich (PZFD), Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego (PLGBC), Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP (SITK RP)
Partnerzy Złoci: Dell Technologies, Esri
Partnerzy Srebrni: Leica Geosystems
Partnerzy Autodesk: AEC Design, Arkance Systems Poland, Graitec, Man and Machine, MAT, Procad.
Informacje o Autodesk
Autodesk zmienia sposób projektowania i tworzenia świata. Nasza technologia obejmuje architekturę, inżynierię, budownictwo, projektowanie produktów, produkcję, media i rozrywkę. Umożliwia innowatorom z całego świata wyjście naprzeciw wyzwaniom, niezależnie od ich skali. Od bardziej zielonych budynków, poprzez coraz inteligentniejsze produkty, po produkcję zachwycających hitów kinowych. Oprogramowanie Autodesk pomaga naszym klientom projektować i tworzyć lepszy świat dla wszystkich. Więcej informacji na www.autodesk.pl, www.facebook.com/Autodesk.Poland
#MakeAnything
Kontakt:
Dorota Prochowicz, Omega Communication, 728 433 401, dprochowicz@communication.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.