Bitdefender GravityZone Ultra: najniższe TCO i najwyższa skuteczność
W badaniu AV-Comparatives wzięło udział dziesięć produktów, które zostały poddane pięćdziesięciu scenariuszom ataków ukierunkowanych. W czasie testów wykorzystano różne techniki stosowane przez hakerów i sprawdzano aktywną oraz pasywną reakcję na zagrożenia oraz czas odpowiedzi. AV-Comparatives obliczył również TCO - całkowity koszt użytkowania oprogramowania przy założeniu, że organizacja posiada 5 tysięcy urządzeń z pięcioletnią licencją. Oprogramowanie Bitdefender GravityZone Ultra wykazało się 100 proc. skutecznością w przypadku pasywnej reakcji, czyli takiej gdzie decyzje o podjęciu działań podejmuje administrator. Natomiast w przypadku reakcji aktywnej (zagrożenie jest blokowane automatycznie) wskaźnik osiągnął poziom 99 proc. Żaden z testowanych produktów nie wykazał się wyższą skutecznością. Oprogramowanie Bitdefender GravityZone Ultra posiada też najniższy całkowity koszt użytkowania w przeliczeniu na agenta, który wynosi 100 USD i jest dwukrotnie niższy od systemu, który zajął w tej klasyfikacji drugie miejsce.
Systemy EPR wykrywają wszelkie pojawiające się w sieci anomalia poprzez analizę zachowania oraz rozpoznawanie śladów pozostawionych w systemie, takich jak zmiany w plikach i rejestrach czy zmodyfikowane uprawnienia dostępu do zasobów. Ze względu na zaawansowaną obsługę rozwiązania EPR znajdują zastosowanie w średnich i dużych firmach.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.