Bitdefender zdobywa najwyższe oceny w teście VBSpam
Test VBSpam to niezależne badanie, które analizuje skuteczność rozwiązań zabezpieczających pocztę e-mail pod kątem wykrywania niechcianych wiadomości, takich jak m.in malspsam, phishing, wyłudzenia, nachalna promocja itp. Zgodnie z metodologią testowania produkty uzyskują certyfikat VBSpam, jeśli wartość końcowego wyniku wynosi przynajmniej 98 proc. Natomiast oprogramowanie, które osiągnie wskaźnik wykrywania spamu na poziomie 99,50 proc. lub wyższym oraz nie wygeneruje fałszywych alarmów otrzymuje nagrodę VBSpam +.
W testach przeprowadzonych od 7 do 23 sierpnia wzięło udział sześć pełnych rozwiązań zabezpieczających pocztę e-mail, jedno rozwiązanie skonfigurowane indywidualnie i cztery różnego rodzaju czarne listy. Najnowsze testy, oprócz oceny skuteczności produktu w walce ze spamem, skupiały się na wiadomościach e-mail, które poprzez załączniki lub adresy URL prowadzą bezpośrednio do złośliwego działania. Do badania zebrano 147 208 wiadomości, z czego 144 192 było spamem, 33 091 dostarczono z Project Honey Pot, a pozostałe 111 101 z Abusix.
Bitdefender Security for Mail Servers 3.1.7 uzyskał wskaźnik przechwytywania spamu na poziomie 99,94 proc i nie wygenerował żadnego fałszywego alarmu. To już piąty test z rzędu, w którym Bitdefender zajmuje pierwsze miejsce. Ciekawostką jest fakt, iż Bitdefender jest jedynym produktem antyspamowym, który uzyskał certyfikat VBSpam we wszystkich porównawczych 65 testach antyspamowych Virus Bulletin.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.