Biznesmeni dla młodych – przyszłość z sukcesem
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Cykliczne spotkania ze znanymi biznesmenami otworzą drzwi do świata przedsiębiorczości i wskażą drogę do sukcesu.
Biznesmeni dla młodych to autorski program Zbyszka Dzideczka i Jacka Siatkowskiego, którego celem jest zaszczepienie w młodzieży pasji do biznesu. W każdym miesiącu odbywają się spotkania młodych osób ze znanymi biznesmenami, którzy opowiadająo początkach swojej działalności, trudach, które musieli pokonać, o pierwszych sukcesach,a także o tym, że w drodze kariery zawodowej zawsze warto iść do przodu i pomimo wielu przeszkód każdy krok przybliża nas do celu, jakim jest sukces w biznesie.
Każde młode pokolenie jest nadzieją na kolejnych wspaniałych ludzi, wspaniałe przedsięwzięcia i triumfy. Ambitna młodzież pełna zapału i apetytu na sukces to nasza przyszłość, jednak tu i teraz brakuje im praktycznej wiedzy dotyczącej przedsiębiorczości. Młodość to brawura, ale w biznesie potrzebna jest też ostrożność, wyobraźnia, aby własna firma nie przyniosła problemów z urzędem skarbowym, czy żeby działalność nie zakończyła się upadkiem czy wręcz bankructwem. Ponieważ najtaniej jest się uczyć na cudzych błędach, postanowiłem stworzyć program szkoleniowy dedykowany młodym, w którym to starsze, doświadczone pokolenie przekaże cenną wiedzę – mówi Zbyszek Dzideczek, pomysłodawca programu, ekspert Fundacji Instytut Gebo.
Budowanie biznesu od podstaw jest trudne, żmudne, czasochłonne i często obarczone ryzykiem. Do sukcesu prowadzi długa droga. To lata pracy, zdobyta wiedza podczas szkolenia nie tylko ułatwi zrobienie kariery, ale także będzie cennym drogowskazem, na co zwrócić uwagę, by uniknąć błędów.
Pomyślałem, że warto aby ci bardziej doświadczeni, którzy przetarli już biznesowe szlaki, podzielili się wiedzą z młodymi, opowiedzieli o swoich pomysłach, początkach działalności, błędach, a także o tym, jak z tych błędów czerpać wnioski i przekładać je na sukces. Nie zawsze trzeba budować dom od nowa. Jeśli można młodym pomóc, aby nie musieli zmagać się z przeciwnościami – zawsze warto to zrobić. Na cudzych błędach najtaniej i najłatwiej się uczy. Jeżeli młodziaki posłuchają właśnie tych starszaków, to może na etapie początkowym rodzenia się czy konstruowania biznesów unikną pewnych zawirowań czy problemów związanych z tym, co się wiąże z rozwijaniem własnych firm. W tym celu powstał program szkoleniowy Biznesmeni dla młodych – wyjaśnia Zbyszek Dzideczek.
Podczas spotkań młodzież ma szansę zdobyć cenną praktyczną wiedzę od osób, które osiągnęły zawodowe cele i chcą podzielić się przepisem na udany biznes.
Każdy sukces to inna historia, różne inspiracje, różne początki. I jeden wspólny cel – przekazać wiedzę młodym.
Zbyszek Dzideczek to ekspert negocjacyjny od ponad 20 lat, certyfikowany trener, coach i mentor The John Maxwell Team oraz polski partner renomowanej austriackiej firmy doradczej i szkoleniowej En GardE Verhandlungstraining GmbH oraz Instytutu Gebo. Dzięki stosowanym narzędziom negocjacji doprowadził do podpisania i zrealizowania znaczącej liczby kontraktów w Polsce i na świecie. Jest też autorem książki pt. „Negocjacje to fascynująca podróż", zawierającej cenne porady, dotyczące tego, jak osiągać wyznaczone cele nie tylko w biznesie ale i w życiu codziennym.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.