Blachodachówka na wymiar – rozwiązanie stylowe i korzystne cenowo
Jednym z najważniejszych elementów podczas projektowania i budowy domu jest jego dach. Stanowi swoiste zwieńczenie budynku, nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale również estetycznym. Wśród wielu różnych, analizowanych przy jego wyborze przez klientów kwestii, jedne z najczęściej wskazywanych to estetyka oraz koszt. Wraz z firmą Regamet, polskim producentem pokryć dachowych z blachy, podpowiadamy, na co warto się zdecydować, aby dach nie tylko dobrze wyglądał, ale również cenowo prezentował się korzystnie.
Wśród pokryć dachowych z blachy możemy wyróżnić blachy trapezowe, panele dachowe oraz blachodachówki - dwumodułowe lub cięte na wymiar. Pierwsze posiadają format modułów o niewielkich wymiarach (co oznacza sporo zalet, jak choćby łatwość transportu, montażu czy niewielkich strat materiału przy dachach o skomplikowanych konstrukcjach). W przypadku formatu ciętego na wymiar klient otrzymuje długie (w ofercie Regamet do 6,5 metra) arkusze blachodachówki. Jest to rozwiązanie korzystne z kilku powodów, dlatego warto przyjrzeć mu się bliżej.
O czym trzeba wiedzieć?
Blachodachówka cięta na wymiar jest rozwiązaniem idealnym w przypadku dachów o prostych konstrukcjach, bez dużej liczby załamań czy lukarn. – Mając dach dwuspadowy lub jednospadowy o małym kącie nachylenia, lepiej zdecydować się na blachodachówkę właśnie w takim wariancie. Jest korzystna cenowo i prosta w montażu – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy Regamet.
Blachodachówka „cięta na wymiar” jest zawsze idealnie „skrojona” pod powierzchnię konkretnego dachu. W związku z tym, liczba łączeń poszczególnych elementów jest zminimalizowana. Osiąga się w ten sposób bardzo estetyczny, jednolity efekt końcowy.
Estetyka rozwiązania
Na rynku istnieje szeroki wybór modeli poszczególnych blachodachówek. Począwszy od takich, których profil będzie odpowiadać odbiorcom o bardziej tradycyjnym podejściu do estetyki, skończywszy na osobach ceniących sobie nowoczesny, czasem minimalistyczny, a innym razem modernistyczny, bardziej awangardowy wygląd.
– Tego typu podział proponujemy również w naszej ofercie – mówi dyrektor handlowy firmy. – Tradycjonaliści często decydują się na wybór modeli Olimpia lub Gloria, które estetyką nawiązują do popularnej, ponadczasowej elegancji. Natomiast klienci o bardziej nowoczesnych, modernistycznych upodobaniach estetycznych chętnie wybierają między Petrą a Moną. Pierwszą cechuje oryginalny i wyrazisty profil, a dzięki dostępności właśnie w wersji na wymiar, nie wymaga wielu łączeń. To propozycja dla osób oczekujących nowoczesnego, ale i awangardowego pokrycia dachowego. Mona natomiast charakteryzuje się unikatowym profilem, który zapewnia arkuszom ścisłe przyleganie i szczelne łączenia – tłumaczy Bartłomiej Ukowski.
Klienci decydujący się na bardziej nowoczesne pod względem estetycznym propozycje, cenią sobie również produkty Regamet za charakterystyczne wysokie przetłoczenia, co upodabnia je do tradycyjnych blachodachówek ceramicznych. Petra i Mona nie mają również tzw. płetwy początkowej, co jest ich dodatkowym, bardzo estetycznym elementem.
Wykończenie blachodachówki
To, co w przypadku blachodachówek odgrywa niebagatelną rolę, to ich powłoka. To ona, oprócz samego kształtu wybranej blachodachówki, odpowiada za estetykę konkretnego modelu, nadając mu określony charakter. To, czy blachodachówka jest matowa, przykładowo o fakturze minerału o różnorodnych fasetach, czy też bardziej jednolita i błyszcząca, zależy właśnie od niej.
– Przykładem matowej powłoki w ofercie Regamet jest Granite Quartz, a błyszczącej – Granite HDX. Obydwie wykonane są przez największego producenta stali na świecie, koncern ArcelorMittal. Objęte wieloletnią gwarancją, charakteryzują się podwyższoną odpornością na czynniki takie jak zarysowania, warunki atmosferyczne czy trwałość koloru. Warto zainteresować się nimi właśnie teraz, ponieważ od niedawna są dostępne w naszej ofercie promocyjnej. Dzięki temu, całkowity koszt pokrycia dachowego wybraną blachodachówką ciętą na wymiar będzie jeszcze bardziej korzystny cenowo – mówi przedstawiciel firmy.
Wybierając najbardziej optymalne pokrycie dachowe, dobrze znać i wziąć pod uwagę wszystkie zalety blachodachówki ciętej na wymiar. Zwłaszcza, że to co piękne i stylowe nie musi być jednocześnie drogie!
Więcej: www.regamet.com.pl

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.