Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki

Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos. W całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie tę wyjątkową przekąskę przygotuje robot Robbie.
Hot dog, to ulubiona przekąska klientów Żabki – sieć sprzedaje średnio trzy hot dogi na sekundę. Znajdują się one w czołówce marek własnych Żabki, posiadających największą liczbę lojalnych i powracających klientów. Klienci Żabki najchętniej sięgają po hot dogi w godzinach lunchowych.
– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów nowościami. W Żabce dostępny jest bogaty asortyment wyjątkowych produktów stworzonych specjalnie dla nas. Ta różnorodność przyciąga klientów i cieszy się ich uznaniem. Z okazji Black Friday postanowiliśmy przygotować limitowaną, czarną wersję ulubionej ciepłej przekąski naszych konsumentów, czyli Black Doga. To kolejna unikatowa propozycja, której można spróbować wyłącznie w sklepach Żabka – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polsce.
Black Dog to unikalne połączenie czarnej bułki zawierającej sepię, czarnego kabanosa z dodatkiem mięsa jelenia i specjalnego czarnego sosu. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania własnej wersji Black Doga. Może on się składać z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbasy lub parówki oraz dowolnego sosu. Podstawą tej przekąski może też być jasna bułka, dowolnie wybrana kiełbasa lub parówka oraz czarny sos.
Czarny hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 23 listopada br. w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W Czarny Piątek, czyli 25 listopada br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić Black Doga za 3,99 zł z aplikacją, oferta obwiązuje tylko w przypadku zakupu produktu w czarnej bułce. Z okazji Black Friday klienci sieci mogą liczyć także na dodatkowe promocje na wybrane napoje i słodycze.
Czarny hot dog także w Żabce Nano
Z okazji Black Week, od 23 listopada do 6 grudnia br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Black Dogi będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Klienci sklepu autonomicznego będą mogli zamówić „klasycznego” hot doga w wersji max lub małego Black Doga z czarnym kabanosem lub standardową parówką.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski prosto z pieca: churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.