Black Rose Projects prezentuje pierwszy tytuł wydawniczy na PC

Black Rose Projects, studio specjalizujące się w portowaniu gier na konsole Nintendo Switch i Xbox One, udostępniło zwiastun Dark Moonlight, nowego tytułu ze swojego portfolio wydawniczego. Tym samym spółka rozszerza zakres swojej działalności o produkcje dedykowane na PC. Zapowiedź gry ukazała się również w popularnym amerykańskim serwisie Imagine Games Network (IGN). Dark Moonlight, to propozycja autorstwa Silent Bear Studio. Gra reprezentuje gatunek survival horror i jest inspirowana takimi klasykami jak Outlast, Resident Evil czy Silent Hill oraz znanym brytyjskim serialem Black Mirror.
- Zgodnie z dotychczasowymi zapowiedziami, rozszerzamy naszą działalność o własny dział wydawniczy, w ramach którego będziemy wydawać gry na komputery stacjonarne. Pierwszym tytułem z tego segmentu będzie Dark Moonlight produkcji Silent Bear Studio. Zapowiedź gry została udostępniona m.in. na oficjalnym koncie Imagine Games Network, w serwisie YouTube, i spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dołożymy wszelkich starań aby dostarczyć wysokiej jakości produkcję, która, przez wzgląd na niekonwencjonalną tematykę, z pewnością zainteresuje szerokie grono graczy – mówi Łukasz Bajno, prezes Black Rose Projects.
Fabuła Dark Moonlight, rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i pozwala graczowi kontrolować los cierpiącego na różne lęki i fobie Dave'a Kellermana. Mężczyzna decyduje się poddać eksperymentalnej terapii psychologicznej. Leczenie, które ma być w pełni bezpiecznie, przeniesie głównego bohatera do przerażającego świata z pogranicza jawy i sennego koszmaru. Fantastycznonaukowa konwencja gry nawiązuje do popularnego brytyjskiego serialu Black Mirror, a także do innych produkcji komputerowych, takich jak Outlast, Resident Evil czy Silent Hill.
- Dark Moonlight zapowiada się naprawdę obiecująco. W ramach dywersyfikacji dobieramy takie projekty, które pozwolą nam generować zadowalające zyski. Jednocześnie nasz model biznesowy zakłada portowanie dużej liczby tytułów na konsole, w szczególności na Nintendo Switch i Xbox One. Obecnie pracujemy nad wdrożeniem łącznie 12 gier w wersji na Nintendo Switch, Xbox One i PlayStation 4. Ponadto chcemy realizować projekty gier w wirtualnej rzeczywistości (VR). Rozpoczęliśmy już pierwsze działania w tym zakresie – mówi Łukasz Bajno.
Black Rose Projects jest obecne w sektorze gamedev od dwóch lat. Współpraca spółki z podmiotami zagranicznymi obejmuje około 20 proc. projektów. Dotychczas zespół zrealizował ponad 100 portów na Nintendo Switch oraz 10 na Xbox One.
Aktualnie trwa procedura przekształcenia firmy w spółkę akcyjną. Black Rose Projects chce zadebiutować na rynku NewConnect do końca 2021.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.