Blisko 35% rezerwacji w obiektach Grano Hotels z wykorzystaniem bonu turystyczne
Bon turystyczny to nowa forma wsparcia dla polskich rodzin w sytuacji osłabienia gospodarki przez pandemię COVID-19. Świadczenie oferuje dofinansowanie do wyjazdów turystycznych dla dzieci na terenie kraju.
Cieszymy się, że w niełatwym czasie dla globalnej gospodarki na wyjazdy turystyczne będzie stać więcej polskich rodzin. Wiemy, jak ciężko jest odmówić dziecku wczasów – w końcu podróże to nie tylko okazja do aktywnego wypoczynku i zabawy, ale też czynnik, który kształtuje i edukuje. Na szczęście dzięki bonowi znacznie mniej rodzin będzie się musiało borykać z tym problemem. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i przygotowaliśmy specjalne oferty, w ramach których pobyt w naszych obiektach dla dzieci jest zupełnie darmowy. Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej rodzin skorzysta z urlopu nad morzem – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.
Z bonu turystycznego mogą korzystać osoby odwiedzające wszystkie obiekty sieci Grano Hotels – Hotel Number One by Grano ***, kompleks apartamentów Grano Apartments Nowa Motława oraz otwarte w 2020 r. Hotel Grano **** i kompleks Grano Apartments Old Town. Wszystkie mieszczą się na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Lokalizacja tuż obok Starego Miasta zapewnia bezpośredni dostęp do licznych miejsc rozrywki i kultury. Na wyciągnięcie ręki znajdują się najbardziej znane atrakcje turystyczne miasta, takie jak Długi Targ, Filharmonia Bałtycka, Teatr Szekspirowski, Fontanna Neptuna czy zabytkowy dźwig portowy – Żuraw. Brzegiem Motławy przebiegają przepiękne trasy spacerowe i joggingowe. Pobyt w każdym z obiektów uzupełnia możliwość korzystania z komfortowych stref SPA z saunami i basenami, które znajdują się w Hotelu Number One by Grano oraz Hotelu Grano. Na terenie hoteli mieszczą się także doskonałe restauracje – „Mamma Mia Zielona Pietruszka” (Hotel Number One by Grano) specjalizująca się w kuchni włoskiej oraz „Młyn” (Hotel Grano) serwująca dania kuchni polskiej w oryginalnym wydaniu. W każdym z obiektów sieci można skorzystać z pobytów z wyżywieniem. Kompleksy Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława oferują przestronne apartamenty wzbogacone o aneks kuchenny.
Każdy z hoteli oferuje kącik dla dzieci z dostępem do gier i zabawek oraz Playstation. Ponadto w strefie zabaw, w piątkowe i sobotnie popołudnia, organizowane są animacje dla dzieci. W Hotelu Grano w sobotnie poranki prowadzone są na basenie zabawy w wodzie z elementami nauki pływania. Zajęcia te prowadzone są przez profesjonalną instruktorkę pływania i mogą z nich skorzystać bezpłatnie nawet kilkumiesięczne dzieci.
W obiektach Grano Hotels zanotowano łącznie ponad 360 rezerwacji z wykorzystaniem bonu turystycznego. Część rezerwacji została zrealizowana w sierpniu, inne pobyty odbędą się w kolejnych miesiącach.
W celu skorzystania ze świadczenia należy wybrać ofertę na stronie www.granohotels.pl bądź telefonicznie, potwierdzić ją i aktywować bon na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS). Po odebraniu wiadomości e-mail bądź SMS-a z kodem, należy przesłać drogą mailową treść wiadomości do wybranego obiektu Grano Hotels wraz z informacją o tym, jaką część świadczenia Gość chce przekazać na opłacenie noclegu. Jeżeli zajdzie konieczność dopłacenia do pobytu, pozostałą kwotę można uiścić na miejscu w wygodny dla siebie sposób.
Aby odszukać obiekty Grano Hotels na liście podmiotów honorujących bon turystyczny na stronie https://bonturystyczny.polska.travel należy wpisać odpowiednio:
- Dla Hotelu Number One by Grano i Grano Apartments – „City Apart Management Sp. Z o.o.”
- Dla Hotelu Grano – „CAM Pszenna Sp. z o.o. Sp. K.”
Więcej o warunkach skorzystania z bonu turystycznego oraz specjalnych ofertach gwarantujących darmowy pobyt dla dzieci można przeczytać na stronie www.granohotels.pl.
Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.