Komunikaty PR

Blue City podąża za trendami

2023-05-23  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Ostatnie lata mocno doświadczyły centra handlowe i postawiły przed zarządzającymi zupełnie nowe wyzwania.  

- Utrzymanie dobrego footfallu oraz ciekawego tenant miksu to obecnie nie lada wyzywanie.  Trzeba cały czas obserwować rynek i trendy. Być otwartym na zmiany i nowe rozwiązania – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

Klienci kupują inaczej

Blue City już w ubiegłym roku potwierdziło, że odwiedzalność centrum wróciła do tej z 2019 roku, który był rekordowy w przedpandemicznej historii centrów. Okazało się, że może być jeszcze lepiej.

- Obecnie mamy ponad 10 proc. większą liczbę odwiedzających, niż w analogicznym okresie 2019. Jednak zakupy klientów są nieco inne. Wysoka inflacja spowodowały, że klienci przewartościowali swoje potrzeby i ostrożniej podejmują decyzje zakupowe. Stali się bardziej pragmatyczni, zwracając uwagę przede wszystkim na stosunek ceny do jakości – mówi Yoram Reshef.

W odpowiedzi na ten trend centrum zaprosiło do grona najemców sklepy value retailers oraz ulepsza ofertę o nowe marki i remodelling istniejących konceptów. 

Zmiany w doborze najemców

Blue City nie narzeka na zainteresowanie firm, które chciałyby tu wynająć lokale. W ubiegłym roku pozyskało 13 nowych najemców, którzy w sumie wynajęli 4 600 mkw. W tym roku otworzyły się dwa nowe sklepy: Molton i Flying Tiger Copenhagen, kawiarnia Green Cafe Nero i pierwsza w Polsce restauracja sieci Master Burger. Trwają przygotowania do otwarcia dużego salonu HalfPrice oraz salonu Sports Direct (w miejscu byłego sklepu Go Sport).

- Konsekwentnie budujemy oryginalny, jakościowy oraz zdywersyfikowany portfel najemców, tak aby w Blue City każdy klient znalazł coś dla siebie. Mamy salony znanych i lubianych marek z każdej branży - modowej, kosmetycznej, sportowej, dziecięcej, wnętrzarskiej
 i AGD/RTV. Klientów do naszego centrum przyciąga również wyjątkowa oferta rozrywkowa, a także organizowane przez nas wydarzenia. Wszystko to przyciąga klientów, budując ich wyjątkowe doświadczenia, a najemcom pozwala wypracować dobre obroty – mówi Yoram Reshef.

- Dbamy o współpracę z najemcami i utrzymujemy z nimi partnerskie relacje. Dzięki dobrej znajomości ich strategii rozwoju, potrzeb i możliwości, możemy planować zmiany dotyczące relokacji, powiększania lokali czy wprowadzania do centrum nowych marek – dodaje Anna Gut, kierownik ds. wynajmu w Blue City.

W Blue City na przestrzeni ostatniego półrocza lokalizację zmieniło 3 najemców. W ciągu najbliższych miesięcy zaplanowano relokację kolejnych dwóch. Remodelling przeszły sklepy CCC, Rossmann, Crocs oraz cukiernia Cieślikowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.