Komunikaty PR

Błyskawiczne odświeżenie

2020-09-30  |  15:35
Biuro prasowe

Pewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste, jak i zawodowe. Naukowcy twierdzą, że pomaga w osiągnięciu sukcesu rozumianego jako systematyczne zwiększanie poziomu wynagrodzenia i szybkości awansowania w strukturach firmy. Badania wskazują natomiast, że na pewność siebie wpływa wiele czynników, a jednym z najbardziej istotnych jest… świeży oddech! Podczas spotkania biznesowego natychmiastowe odświeżenie zapewnią nowe miętówki od Mentos.

Naukowcy z Uniwersytetu w Melbourne, w ramach badania „The Minorty Report”, wzięli pod lupę pracowników dużych korporacji z Toronto, Melbourne oraz Nowego Jorku. Sprawdzali zależność między osiągnięciami na polu zawodowym, a pewnością siebie. Ich wnioski potwierdziły, że cecha ta jest ważnym składnikiem osiągnięcia sukcesu w miejscu pracy i znacznie wpływa na szansę awansu oraz zwiększenia poziomu wynagrodzenia. Pewność siebie to składowa wielu czynników, takich jak: wygląd, indywidualne predyspozycje, osobowość, czy umiejętność szybkiego odnajdywania się w różnych sytuacjach. Ale nie tylko! Z badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że aż dla 44 proc. z nas negatywny wpływ na pewność siebie ma nieświeży oddech[1]. To ważne tym bardziej, że poczucie świeżości pozwala nam m.in. na szeroki uśmiech i swobodne zachowanie, które z kolei wpływają na odbiór naszej osoby przez otoczenie. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby szybko i skutecznie odświeżyć swój oddech. Z pewnością pomoże odpowiednia higiena jamy ustnej oraz innowacyjne produkty funkcjonalne, jak choćby Mentos 2 Hours Clean Breath.

Długie działanie

Po Mentos Clean Breath można sięgnąć m.in. podczas spotkania biznesowego, niespodziewanego wyjścia ze znajomymi lub randki. Pastylki o wydłużonym, bo aż dwugodzinnym działaniu zapewniają maksymalne odświeżenie oddechu w każdej sytuacji.  - Ich użycie jest bardzo dyskretne, a wygodny dyspenser pozwala na higieniczne dozowanie. Kompaktowe opakowanie zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu zawsze będziemy je mieć pod ręką – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. – Bezcukrowe Mentos 2 Hours Clean Breath dostępne są w dwóch świeżych smakach: mięty pieprzowej Peppermint oraz intensywnym eukaliptusowo–mentolowym Intense Mint – dodaje Bonecki. Oba warianty zawierają ekstrakt z kory magnolii oraz cynku, dzięki czemu pomagają dłużej zachować świeży oddech.

Mentos 2 Hours Clean Breath to jedyny produkt na rynku o aż dwugodzinnym działaniu. Pastylki idealnie sprawdzą się, gdy potrzebujemy szybkiego i długotrwałego odświeżenia.

 


[1] Ogólnopolskie badanie opinii publicznej przeprowadzone w ramach programu „Laboratorium Vademecum

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.