Komunikaty PR

BOHO na celowniku łodzian i inwestorów – ruszyła budowa osiedla przy Wodnej 17

2022-04-25  |  10:00

W kwietniu rozpoczęła się budowa osiedla BOHO, położonego kilkanaście minut spacerem od dworca PKP Łódź Fabryczna, ulicy Piotrkowskiej, Parku Źródliska i Galerii Łódzkiej. Inwestycja mieszkaniowa Echo Investment przy ul. Wodnej 17 proponuje wszystko to, czego łodzianie oczekują od otoczenia wymarzonego „M”. Z badania przeprowadzonego przez Echo Investment wynika, że 7 na 10 mieszkańców Łodzi poszukuje parku, lasu lub jeziora, 53% zapytanych liczy na przystanek komunikacji miejskiej, a niemal połowa doceni supermarket w pobliżu osiedla.

Ponadto 22% łodzian chciałoby mieć w pobliżu wymarzonego osiedla bogaty wybór restauracji i kawiarni, 19% liczy na szybki wypad do galerii handlowej, a 18% w wolnych chwilach chętnie zrelaksuje się w pobliskim kinie, teatrze lub muzeum. Z kolei inwestorzy coraz częściej zwracają uwagę na mieszkania w centrum miasta, idealne pod najem i z dużym potencjałem wzrostu ceny w najbliższych latach.

Przyszli mieszkańcy łodzkiego BOHO wszystko, co potrzebne w codziennym życiu, będą mieć blisko siebie. Wodna 17 to adres znajdujący się kilkanaście minut spacerem od m.in. ulicy Piotrkowskiej, w tym modnego OFF Piotrkowska Center, urokliwych terenów Parku Źródliska i Księżego Młyna czy dworca PKP Łódź Fabryczna. A w ciągu zaledwie 15 minut pieszo lub na rowerze można dotrzeć także do licznych przedszkoli, szkół czy uczelni, stąd spore zainteresowanie wśród łodzian. Do tej pory nabywców znalazła już prawie połowa lokali, a pierwsze mieszkania oddamy do użytkowania w III kwartale przyszłego roku – podkreśla Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment.

Mieszkania nowej generacji

Przy ul. Wodnej 17 powstają dwa 6-piętrowe budynki z ponad 200 komfortowymi mieszkaniami od 27 mkw. do 95 mkw. Każde z nich będzie posiadać balkon, taras lub ogródek oraz zostanie wyposażone w Echo Smart – system zarządzania inteligentnym domem. W pełni rozwinięty umożliwia sterowanie oświetleniem, kontrolę temperatury, a także m.in. obsługę rolet, zamków czy alarmu, a wszystko to przy pomocy komend głosowych lub aplikacji w telefonie. Na terenie inwestycji na mieszkańców czekać będzie dużo zieleni oraz sąsiedzkie przestrzenie do relaksu. Projektanci BOHO dużą wagę przyłożyli nie tylko do funkcjonalnych rozkładów, ale także zadbali o dobre samopoczucie przyszłych mieszkańców. Pomogą w tym nie tylko odpowiednie doświetlenie i świetna akustyka pomieszczeń, ale także ich wysokość, dająca poczucie przestrzeni. W standardzie wyniesie 2,71 m, a na parterach przekroczy nawet 3 m.

Wizytówka łódzkiego Śródmieścia

Wizytówką BOHO będą dwa zielone dziedzińce, na których zakwitnie sąsiedzkie życie. Atrakcyjnemu spędzaniu czasu na osiedlu będą dodatkowo sprzyjać plac rekreacyjny, miejsce na kino plenerowe oraz przestrzeń, w której będzie można się zrelaksować na wygodnych siedziskach i hamakach.

Części wspólne budynków oraz ich otoczenie zostaną wyposażone w pakiet udogodnień Echo Life Services. Technologie bezdotykowe pozwolą na automatyczne zwolnienie zamka drzwi wejściowych, otwarcie furtki czy wezwanie windy, która zawiezie mieszkańca na właściwe piętro. W tym celu wystarczy pobrać na swojego smartfona aplikację. Na terenie inwestycji, znajdą się także udogodnienia takie jak: punkt odbioru przesyłek, rowerownie oraz ogólnodostępna ładowarka pojazdów elektrycznych, wybieg dla psów i szybka, ale bezpieczna sieć Wi-Fi.

Z wysokim zwrotem z łódzkiej inwestycji

Zaawansowanych technologicznie i kameralnych inwestycji, w szczególności w centralnych częściach Łodzi, coraz częściej poszukują inwestorzy. Nie tylko z Łodzi, ale w szczególności z Warszawy, którzy kupują tutaj lokale na wynajem. Do zakupu skłaniają ich zarówno atrakcyjna oferta cenowa jak i obecna sytuacja na rynku nieruchomości.

Średnia cena nowych mieszkań w Łodzi należy do jednej z najniższych wśród polskich aglomeracji, przez co daje potencjał większego zysku w przyszłości. Potwierdza to raport Rynku Pierwotnego „Rynek mieszkaniowy w Łodzi 2019-2021”, z którego wynika, że średnia cena metra kwadratowego mieszkań́ w Łodzi tylko w 2021 roku wzrosła aż o 21%. Bardziej podrożały one jedynie w Katowicach i Gdańsku. Ponadto, wysoki popyt na najlepsze lokale i rosnąca inflacja nie zachęcają inwestorów do odkładania zakupu na później. Wręcz przeciwnie – teraz jest ich moment – zwraca uwagę Dawid Wrona.

---

Badanie przeprowadzono na zlecenie Echo Investment przez Panel Badawczy Ariadna na próbie 336 mieszkańców Łodzi i okolic. Dane zebrano metodą CAWI na przełomie października i listopada 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.