Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland wzmacnia zespół sprzedażowy

2023-01-31  |  11:00

BPI Real Estate Poland, belgijski deweloper mieszkaniowy, w związku z realizacją strategii biznesowej i uruchomieniem nowych inwestycji w Polsce wzmacnia zespół handlowców. Do firmy dołączyły dwie specjalistki ds. sprzedaży mieszkań – Magdalena Gosk i Katarzyna Mital.

Wiedza i umiejętności nowych pracowników są bardzo ważne dla dewelopera, który realizuje inwestycje na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Trójmieście. Nowo pozyskane specjalistki wesprą swoim doświadczeniem zespół handlowy BPI Real Estate Poland w Poznaniu oraz Trójmieście.

Magdalena Gosk dołączyła do zespołu sprzedażowego BPI Real Estate Poland w Poznaniu odpowiedzialnego za sprzedaż mieszkań w I etapie inwestycji Cavallia - nowego projektu realizowanego na poznańskim Łazarzu w ramach współpracy joint venture z Revive Poland. Ma 10-letnie doświadczenie w sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych, negocjacjach, budowaniu relacji z klientem, analizie danych i organizacji procesu sprzedaży, jak również zarządzaniu zespołem sprzedażowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Echo Investment, Masterm Investment i poznańskich biur obrotu nieruchomościami. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku Zarządzanie nieruchomościami i inwestycjami.

Katarzyna Mital wesprze szeregi zespołu handlowego prowadzącego sprzedaż inwestycji Bernadovo w Gdyni. Od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą mieszkań. Jest doświadczonym i kompetentnym handlowcem, zorientowanym na budowę pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Charakteryzuje ją wysokie zaangażowanie w pracę i orientacja na efekty przekładające się na skuteczność w działaniu. Przed dołączeniem do BPI Real Estate Poland zawodowo związana była deweloperami takimi jak m.in. Cordia, Polnord i Robyg. Studiowała Administrację Publiczną w Gdańskiej Wyższej Szkole Administracji oraz Uniwersytecie Gdańskim, na którym ukończyła także prawno-menedżerskie studia podyplomowe.

 

O BPI Real Estate

BPI Real Estate jest firmą deweloperską należącą do belgijskiej grupy kapitałowej CFE założonej w 1880 roku, która prowadzi działalność w kilku obszarach: nieruchomości, rozwiązań technicznych dla budynków i przemysłu, budownictwa i renowacji, a także rozwiązań infrastrukturalnych dla sektorów mobilności i usług.

BPI Real Estate powstało ponad 30 lat temu, od tego czasu zdobywając ogromne doświadczenie w realizacji wysokiej jakości inwestycji w segmencie nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, handlowo-usługowych oraz tzw. obiektów specjalnych. Projekty dewelopera powstają na trzech europejskich rynkach - w Belgii, Luksemburgu i w Polsce. Wyróżnia je innowacyjność i dbałość o szczegóły - w kwestiach związanych m.in. z planowaniem urbanistycznym, dobrą architekturą i efektywnością energetyczną. Misją BPI Real Estate Poland jest wdrożenie zasad zrównoważonego rozwoju na wszystkich etapach realizacji inwestycji, a celem realne zmniejszenie śladu węglowego, za który odpowiada sektor nieruchomości i budownictwa na całym świecie.

Swoją wiedzą w zakresie projektowania i realizacji inwestycji deweloperskich służy również w Wood Shapers, spółce założonej w 2019 roku przez BPI Real Estate i CFE Contract (firmę siostrę również należącą do grupy CFE, a w Polsce działającą pod nazwą CFE), która prowadzi działalność w obszarze zrównoważonego budownictwa z drewna i prefabrykatów.

O BPI Real Estate Poland

Pierwsza inwestycja BPI Real Estate Poland została ukończona w 2017 roku na gdańskim rynku nieruchomości, gdzie na Przymorzu powstał czteroetapowy kompleks mieszkaniowy Cztery Oceany. BPI Real Estate Poland z sukcesem działa również w Warszawie, gdzie powstały kolejno projekty Wola Tarasy, Wola Libre, wolaRE oraz Rezydencja Barska. Inne zakończone realizacje BPI Real Estate w Polsce to kompleks Bulwary Książęce we Wrocławiu oraz osiedle Vilda Park w Poznaniu. Nowymi projektami w portfolio dewelopera, uruchomionymi w 2022 roku, są inwestycje Bernadovo w Gdyni, Panoramiqa w Poznaniu, Czysta 4 we Wrocławiu oraz Chmielna Duo w Warszawie. Dodatkowo w ramach joint venture z Revive Poland, BPI Real Estate Poland realizuje w Poznaniu wieloetapową inwestycję typu mixed-use pod nazwą Cavallia.

Więcej informacji nt. dewelopera BPI Real Estate Poland dostępne jest na stronie:

www.bpi-realestate.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.