Komunikaty PR

Branding Monitor wznawia aktywność

2022-09-16  |  12:00
Biuro prasowe

Jeden z najchętniej czytanych przez projektantów, marketerów i specjalistów od brandingu serwisów branżowych wraca do życia. Reaktywacja najpopularniejszego w Polsce serwisu o brandingu ucieszy wszystkich szukających projektowych inspiracji i tych, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami w świecie marek.


Branding Monitor został złożony przez Krzysztofa Karasia w 2013 roku jako specjalistyczny blog traktujący o zmianach marek. W ciągu 6 lat strona rozwinęła się i zyskała status jednego z ważniejszych punktów na medialnej mapie polskich serwisów marketingowych. Po 3-letniej przerwie serwis zyskuje nowe życie.

 

Nowa forma portalu

Odświeżony Branding Monitor otrzymał nową formę, strukturę i szatę graficzną. Oprócz znanych czytelnikom analitycznych tekstów, w serwisie pojawiło się miejsce na informacje prasowe, promocję wydarzeń oraz dział wiedzy teoretycznej. Strona ma być sukcesywnie zasilana nowymi treściami, które od teraz mogą również publikować zewnętrzni autorzy.

 

Obietnica rozwoju serwisu

- Przez cały ten czas zawieszenia nikt w Polsce nie wypełnił luki po naszym blogu. Zdecydowałem więc, że czas wrócić, ale powrót nie mógł oznaczać tylko tego co już było. Szczególnie cieszy mnie fakt, że z moim pomysłem nie jestem już sam, lecz mogę liczyć na wsparcie współpracowników. Chcemy bardzo mocno zaangażować się w rozwój portalu, publikację nowych, wartościowych tekstów i zwiększenie wartości tego miejsca, nie tylko dla czytelników, ale również dla partnerów - mówi założyciel, któremu do rozwoju serwisu udało się zaangażować kolejne osoby.

 

Zaproszenie do odwiedzin i współpracy

Zespół redakcyjny oprócz do regularnych odwiedzin zachęca także do szerokiej współpracy i wspólnego kształtowania znanego od lat branżowego medium. Możliwości jest wiele, od merytorycznych artykułów, poprzez nadsyłanie publikowanych bezpłatnie informacji prasowych, aż po odpłatne formy reklamy. Więcej informacji można znaleźć na samym Branding Monitorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.