Komunikaty PR

Branża nieruchomości zagra w szczytnym celu

2022-07-04  |  16:00
Biuro prasowe

Po dwuletniej przerwie JLL Polska wraca do organizacji jednego z najważniejszych wydarzeń sektora real estate – JLL 11. Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości 2022. Tegoroczne rozgrywki odbędą się 4 sierpnia w MONTA BEACH VOLLEY CLUB.

Jak w poprzednich latach głównym celem wydarzenia jest wspólne działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. JLL planuje przekazać zebrane podczas turnieju fundusze organizacji, która wspiera najbardziej palące, aktualne potrzeby. W tym roku w związku z trwającą wojną, jako gest solidarności z naszymi sąsiadami, zgromadzone podczas aukcji charytatywnej środki przekazane zostaną na zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej. Stawiając w centrum zainteresowania obszar różnorodności, JLL planuje wesprzeć także Fundację Centrum Praw Kobiet.

„JLL 11. Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości to szczególna okazja, by w duchu sportowej rywalizacji i zabawy integrować nasze środowisko, łącząc siły we wspólnym, wyjątkowym celu. Działając w duchu ESG chcemy wspólnie z naszymi partnerami i klientami napędzać pozytywne zmiany, które mają prawdziwe znaczenie” – komentuje Paulina Smaszcz, Head of Marketing & PR, JLL Polska.

Jak na każde wydarzenie sportowe przystało, nie obędzie się bez prawdziwej sportowej rywalizacji. Mecze 7-osobowych firmowych, amatorskich drużyn, w każdej minimum jedna kobieta, zostaną rozegrane na kilku boiskach równolegle, a rozgrywki prowadzone będą przez profesjonalnych sędziów i potrwają cały dzień. Sportową rozgrzewkę poprowadzą siatkarze, którzy od lat zasilają polskie drużyny siatkówki plażowej. W czasie rozgrywek darmowy wstęp na teren obiektu będą miały kibicujące rodziny i fankluby, przyjaciele, znajomi i cheerleaderki.

Po zakończeniu turnieju i wręczeniu nagród zwycięskim drużynom odbędzie się afterparty,
w trakcie którego przeprowadzona zostanie aukcja charytatywna na rzecz wybranych organizacji – Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Fundacji Centrum Praw Kobiet.

„Mam nadzieję, że w tym roku pobijemy rekord z 2019 roku, kiedy to wspólnie, łącząc 60 drużyn, 420 zawodników i 2 500 gości, zebraliśmy oszałamiającą kwotę 1 200 000 złotych, którą przekazaliśmy na rzecz Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” umożliwiając tym samym zakup urządzeń medycznych najnowszej generacji do innowacyjnych terapii komórkowych dla małych pacjentów kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei we Wrocławiu. Wszystkim, którzy byli wtedy z nami, dziękujemy raz jeszcze za udział, energię, ducha walki i ogromne serce. Zapraszamy serdecznie do udziału w tegorocznej edycji” – dodaje Paulina Smaszcz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.