Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki
„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.
Obok oferty remontowo-budowlanej i produktów do wystroju wnętrz czy ogrodu, w Bricomarché dostępnych jest także wiele artykułów pośrednio powiązanych z domem, jak np. asortyment do majsterkowania, artykuły gospodarcze, sprzęt dla pasjonatów domowego przetwórstwa, akcesoria samochodowe, rowerowe, wędkarskie czy artykuły dla miłośników zwierząt. Ten unikalny wachlarz różnorodnych kategorii asortymentowych, jest jednym z kluczowych wyróżników marki i umożliwia klientom kompleksowe zakupy produktów do domu, mieszkania czy ogrodu. Istotny jest także lokalny charakter sklepów Bricomarché, prowadzonych przez niezależnych, polskich przedsiębiorców, którzy na bieżąco dopasowują swoją ofertę do potrzeb okolicznych mieszkańców, dbając jednocześnie o jak najlepsze ceny i dostępność asortymentu w odpowiedniej jakości.
– Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo – komentuje dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce – Szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku.
Nowa komunikacja marki będzie realizowana wielotorowo. Kampania reklamowa będzie dostępna w telewizji, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. Z kolei online, komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché w serwisach Facebook, Instagram i Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD.
Celem sieci, w ramach nowej platformy komunikacji, jest inspirowanie klientów do rozwijania pasji związanych z ich domami oraz ogrodami. Pomocne w tym na pewno będą poradnikowe nagrania wideo tworzone we współpracy z ambasadorami. Od 2017 roku sieć współpracuje z Wieśkiem Skibą – znaną złotą rączka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Rok później ambasadorem Bricomarché został także Dominik Strzelec – pasjonat ogrodów – od sadzenia, aranżacji i pielęgnacji roślin po skomplikowane systemy nawadniające. Z kolei w 2021 r. do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, prowadząca największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, którego co miesiąc odwiedza ponad 100 tys. unikalnych użytkowników. Kasia zaprezentuje unikalne pomysły na wnętrza i ozdoby.
– Ambasadorzy Bricomarché są fachowcami w swoich dziedzinach, a także co najważniejsze – ludźmi pełnymi pasji. Dociera do nas wiele sygnałów, że odbiorcy naszych kanałów w social mediach bardzo cenią wszelkie wskazówki i podpowiedzi udzielane przez Wieśka Skibę i Dominika Strzelca. Dlatego z przyjemnością kontynuujemy naszą współpracę już kolejny rok z rzędu. W 2021 roku do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, która świetnie uzupełnia poruszaną tematykę o porady i inspiracje w zakresie dekoracji i wyposażenia wnętrz – nadmienia Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.
Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja GPD. Implementacją strategii komunikacji Bricomarché w social mediach zajmuje się agencja Content Spot, która realizuje materiały contentowe z udziałem ambasadorów marki. Zaplanowanie i zakup mediów w ramach kampanii leży w obowiązkach domu mediowego MediaCom, a działania z zakresu PR – agencji Havas PR Warsaw.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.