BRIDGESTONE I WEBFLEET SOLUTIONS PRZEDSTAWIAJĄ WSPÓLNĄ OFERTĘ DLA FLOT DOSTAWCZY
W odpowiedzi na rosnące znaczenie logistyki miejskiej Bridgestone i Webfleet przygotowali ofertę, której użytkownicy kupując cztery opony dostawcze marki Bridgestoneotrzymają w cenie dostęp do platformy telematycznej WEBFLEET. Oferta jest dostępna bezpośrednio w serwisach First Stop.
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy podejmuje szereg działań, które mają na celu transformację koncernu w lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii było ubiegłoroczne przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły nową wspólną ofertę specjalną skierowaną do flot dostawczych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi WEBFLEET.
Oferta van 4x4 dla flot dostawczych
Wszyscy klienci, którzy kupią 4 opony dostawczemarkiBridgestone, otrzymają do testów na okres 4 miesięcy kompletne rozwiązanie telematyczne WEBFLEET składające się z:
- montażu urządzeń LINK 710 w pojazdach,
- terminalu kierowcy PRO 7350 Truck,
- dostępu do internetowej platformy umożliwiającej podgląd i zarządzanie flotą.
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 20 opon i otrzymać do 5 zestawów telematycznych Webfleet Solutions.Szczegóły i regulamin promocji dostępne na stronie:
https://www.myfirststop.pl/van4x4
System WEBFLEET, to innowacyjne rozwiązanie typu Software-as-a-Service (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania flotą w czasie rzeczywistym. Firmy o różnej wielkości stosują je do monitorowania pracy pojazdów, zmniejszenia spalania, wspierania kierowców i podnoszenia ogólnej wydajności aut flotowych.
Opony dostawcze marki Bridgestone to najlepsze rozwiązanie, które pomaga flotom zoptymalizować koszty operacyjne, znacznie obniżając koszt przejechania kilometra dzięki wyjątkowej odporności na zużycie i ekonomii spalania.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.