BRIDGESTONE I WEBFLEET SOLUTIONS PRZEDSTAWIAJĄ WSPÓLNĄ OFERTĘ DLA FLOT DOSTAWCZY
W odpowiedzi na rosnące znaczenie logistyki miejskiej Bridgestone i Webfleet przygotowali ofertę, której użytkownicy kupując cztery opony dostawcze marki Bridgestoneotrzymają w cenie dostęp do platformy telematycznej WEBFLEET. Oferta jest dostępna bezpośrednio w serwisach First Stop.
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy podejmuje szereg działań, które mają na celu transformację koncernu w lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii było ubiegłoroczne przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły nową wspólną ofertę specjalną skierowaną do flot dostawczych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi WEBFLEET.
Oferta van 4x4 dla flot dostawczych
Wszyscy klienci, którzy kupią 4 opony dostawczemarkiBridgestone, otrzymają do testów na okres 4 miesięcy kompletne rozwiązanie telematyczne WEBFLEET składające się z:
- montażu urządzeń LINK 710 w pojazdach,
- terminalu kierowcy PRO 7350 Truck,
- dostępu do internetowej platformy umożliwiającej podgląd i zarządzanie flotą.
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 20 opon i otrzymać do 5 zestawów telematycznych Webfleet Solutions.Szczegóły i regulamin promocji dostępne na stronie:
https://www.myfirststop.pl/van4x4
System WEBFLEET, to innowacyjne rozwiązanie typu Software-as-a-Service (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania flotą w czasie rzeczywistym. Firmy o różnej wielkości stosują je do monitorowania pracy pojazdów, zmniejszenia spalania, wspierania kierowców i podnoszenia ogólnej wydajności aut flotowych.
Opony dostawcze marki Bridgestone to najlepsze rozwiązanie, które pomaga flotom zoptymalizować koszty operacyjne, znacznie obniżając koszt przejechania kilometra dzięki wyjątkowej odporności na zużycie i ekonomii spalania.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Autostrada A4 może być rozbudowana o trzeci pas ruchu szybciej niż planowano. Jej zarządca proponuje niezwłoczne rozpoczęcie prac
O przyspieszenie prac związanych z rozbudową A4 na odcinku Kraków – Katowice o trzeci pas ruchu apeluje spółka Stalexport Autostrady do przedstawicieli strony publicznej. Według zarządcy autostrady projektowanie mogłoby się zacząć niezwłocznie, co znacząco skróciłoby czas realizacji całego przedsięwzięcia. W innym wypadku już za dwa lata użytkownicy trasy będą musieli mierzyć się z problemem korków.
Prawo
Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.
Handel
Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.