Komunikaty PR

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

2024-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.

Nowe monochromatyczne drukarki HL-L2402D i HL-L2442DW pozwalają na wydruk 30 stron na minutę oraz 15 stron w trybie dwustronny. Oba modele mają 64 MB pamięci wewnętrznej, podajnik papieru na 250 arkuszy. Dodatkowo w zestawie z urządzeniem kupujący otrzymuje toner o wydajności do 700 stron. Brother HL-L2442DW ma wbudowany panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD oraz umożliwia łączność za pomocą WiFi 5GHz i USB. Model HL-L2460DN umożliwia wydruk 34 stron na minutę oraz 16 stron przy druku dwustronnym. Drukarka posiada panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD i 128 MB pamięci wewnętrznej. Brother HL-L2460DN pozwala na podłączenie przez Interfejsy Fast Ethernet i USB.

Drukarki HL-L2442DW i HL-L2460DN posiadają opcję obsługi drukarki za pomocą aplikacji Brother Mobile Connect, dzięki czemu użytkownik może zlecać druk, gdy nie jest przy urządzeniu i sprawnie zamawiać oryginalne materiały eksploatacyjne. Wszystkie modele posiadają funkcje bezpieczeństwa zgodne z najnowszymi normami branżowymi, dzięki czemu spełniają kryteria przepisów dotyczących ochrony prywatności i przetwarzanych danych.

W laserowych drukarkach monochromatycznych HL-L2402D, HL-L2442DW i HL-L2460DN została wykorzystana technologia druku wysokiej jakości, która zapewnia za każdym razem nieskazitelne i profesjonalne wydruki. Modele oferują dużą pojemność podajnika papieru i tacy wyjściowej, która pozwala na dłuższe drukowanie. Drukarki zostały skonstruowane w taki sposób, aby pomóc przedsiębiorstwom utrzymać niskie koszty druku. System oddzielonego bębna i tonera oraz dołączona do zestawu kaseta z tonerem o wydajności do 700 stron pomoże zaspokoić potrzeby biznesu w zakresie druku oraz wygenerować oszczędności. Dodatkowo w sprzedaży jest dostępny toner, który pozwala na wydrukowanie aż do 3000 stron, dzięki czemu można znacząco obniżyć koszt wydruku jednej strony i zmniejszysz częstotliwość wymiany.

Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-05-15 | 08:00

SAP Story: Grupa American Heart of Poland stawia na rozwój z SAP

Cyfryzacja w ochronie zdrowia dotyczy wielu obszarów. To budowa przyjaznych, dostępnych systemów i usług dla pacjentów, rozwój telemedycyny i narzędzi cyfrowych, wspierających procedury medyczne czy zaawansowana
IT i technologie Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze
2024-05-15 | 01:00

Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze

Sharp, wiodący dostawca produktów i usług w sektorze technologii biznesowych, wprowadził na rynek Synappx Cloud Print -  ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania drukowaniem w
IT i technologie Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.
2024-05-14 | 16:00

Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.

14 maja 2024: ODENSE, DANIA: Duńskie firmy: producent robotów współpracujących (cobotów) Universal Robots oraz Mobile Industrial Robots (MiR), dostawca autonomicznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.