Komunikaty PR

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

2024-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.

Nowe monochromatyczne drukarki HL-L2402D i HL-L2442DW pozwalają na wydruk 30 stron na minutę oraz 15 stron w trybie dwustronny. Oba modele mają 64 MB pamięci wewnętrznej, podajnik papieru na 250 arkuszy. Dodatkowo w zestawie z urządzeniem kupujący otrzymuje toner o wydajności do 700 stron. Brother HL-L2442DW ma wbudowany panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD oraz umożliwia łączność za pomocą WiFi 5GHz i USB. Model HL-L2460DN umożliwia wydruk 34 stron na minutę oraz 16 stron przy druku dwustronnym. Drukarka posiada panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD i 128 MB pamięci wewnętrznej. Brother HL-L2460DN pozwala na podłączenie przez Interfejsy Fast Ethernet i USB.

Drukarki HL-L2442DW i HL-L2460DN posiadają opcję obsługi drukarki za pomocą aplikacji Brother Mobile Connect, dzięki czemu użytkownik może zlecać druk, gdy nie jest przy urządzeniu i sprawnie zamawiać oryginalne materiały eksploatacyjne. Wszystkie modele posiadają funkcje bezpieczeństwa zgodne z najnowszymi normami branżowymi, dzięki czemu spełniają kryteria przepisów dotyczących ochrony prywatności i przetwarzanych danych.

W laserowych drukarkach monochromatycznych HL-L2402D, HL-L2442DW i HL-L2460DN została wykorzystana technologia druku wysokiej jakości, która zapewnia za każdym razem nieskazitelne i profesjonalne wydruki. Modele oferują dużą pojemność podajnika papieru i tacy wyjściowej, która pozwala na dłuższe drukowanie. Drukarki zostały skonstruowane w taki sposób, aby pomóc przedsiębiorstwom utrzymać niskie koszty druku. System oddzielonego bębna i tonera oraz dołączona do zestawu kaseta z tonerem o wydajności do 700 stron pomoże zaspokoić potrzeby biznesu w zakresie druku oraz wygenerować oszczędności. Dodatkowo w sprzedaży jest dostępny toner, który pozwala na wydrukowanie aż do 3000 stron, dzięki czemu można znacząco obniżyć koszt wydruku jednej strony i zmniejszysz częstotliwość wymiany.

Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-05 | 15:00

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet
2024-07-05 | 15:00

Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet

Wakacje w pełni, co oznacza więcej czasu na granie. To idealny moment na modernizację PC, a tak się składa, że nowe karty graficzne z serii GeForce RTX 40 możecie właśnie kupić w
IT i technologie Mobile work is a new black
2024-07-05 | 12:00

Mobile work is a new black

Praca mobilna to nowa rzeczywistość, a  smartfon i laptop znajdują się w jej centrum jako podstawowe narzędzia pracy. Pozostaje kwestia, czym kierować się w doborze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.