Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
Nowe monochromatyczne drukarki HL-L2402D i HL-L2442DW pozwalają na wydruk 30 stron na minutę oraz 15 stron w trybie dwustronny. Oba modele mają 64 MB pamięci wewnętrznej, podajnik papieru na 250 arkuszy. Dodatkowo w zestawie z urządzeniem kupujący otrzymuje toner o wydajności do 700 stron. Brother HL-L2442DW ma wbudowany panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD oraz umożliwia łączność za pomocą WiFi 5GHz i USB. Model HL-L2460DN umożliwia wydruk 34 stron na minutę oraz 16 stron przy druku dwustronnym. Drukarka posiada panel sterowania z jednowierszowym wyświetlaczem LCD i 128 MB pamięci wewnętrznej. Brother HL-L2460DN pozwala na podłączenie przez Interfejsy Fast Ethernet i USB.
Drukarki HL-L2442DW i HL-L2460DN posiadają opcję obsługi drukarki za pomocą aplikacji Brother Mobile Connect, dzięki czemu użytkownik może zlecać druk, gdy nie jest przy urządzeniu i sprawnie zamawiać oryginalne materiały eksploatacyjne. Wszystkie modele posiadają funkcje bezpieczeństwa zgodne z najnowszymi normami branżowymi, dzięki czemu spełniają kryteria przepisów dotyczących ochrony prywatności i przetwarzanych danych.
W laserowych drukarkach monochromatycznych HL-L2402D, HL-L2442DW i HL-L2460DN została wykorzystana technologia druku wysokiej jakości, która zapewnia za każdym razem nieskazitelne i profesjonalne wydruki. Modele oferują dużą pojemność podajnika papieru i tacy wyjściowej, która pozwala na dłuższe drukowanie. Drukarki zostały skonstruowane w taki sposób, aby pomóc przedsiębiorstwom utrzymać niskie koszty druku. System oddzielonego bębna i tonera oraz dołączona do zestawu kaseta z tonerem o wydajności do 700 stron pomoże zaspokoić potrzeby biznesu w zakresie druku oraz wygenerować oszczędności. Dodatkowo w sprzedaży jest dostępny toner, który pozwala na wydrukowanie aż do 3000 stron, dzięki czemu można znacząco obniżyć koszt wydruku jednej strony i zmniejszysz częstotliwość wymiany.
Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.