Brother podpisał umowę z BlueStar na dystrybucję drukarek termicznych w Europie
Brother rozpoczął współpracę z firmą BlueStar™ – wiodącym światowym dystrybutorem rozwiązań z zakresu technologii identyfikacji cyfrowej, mobilności, punktów sprzedaży, RFID, Digital Signage i bezpieczeństwa – na rynku europejskim.
Celem współpracy jest wprowadzenie linii Auto ID firmy Brother na rynek europejski wraz z usługami BlueStar. Dzięki tej współpracy resellerzy zyskają rozwiązania, które umożliwią kompleksowy rozwój biznesu i wsparcie marketingowe. W ramach umowy pełne portfolio drukarek termicznych Auto ID firmy Brother będzie dostępne do dystrybucji przez BlueStar, w tym drukarki mobilne PJ i RJ, nabiurkowe TD oraz przemysłowe TJ.
„BlueStar dąży do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w branży, co jest zgodne z etosem firmy Brother „At your side”. Pozwoli nam to dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w najlepszy możliwy sposób” – komentuje Andrew Broadbent, European Product Manager - Speciality Print Solutions, w Brother International Europe.
„Od kilku lat BlueStar i Brother z powodzeniem współpracują w celu rozwoju rynku technologii druku w USA. Cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą globalną obecność dzięki nowej umowie” – mówi Manel Baranera, dyrektor operacyjny w BlueStar EMEA. „Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak szerokiej gamy produktów, która będzie stanowić doskonałą okazję biznesową dla sporej liczby resellerów w całej Europie”.
Umowa obowiązuje od czerwca 2021 r. i obejmie asortyment firmy Brother w zakresie druku termicznego i etykietowania Auto ID.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.