Brother podpisał umowę z BlueStar na dystrybucję drukarek termicznych w Europie
Brother rozpoczął współpracę z firmą BlueStar™ – wiodącym światowym dystrybutorem rozwiązań z zakresu technologii identyfikacji cyfrowej, mobilności, punktów sprzedaży, RFID, Digital Signage i bezpieczeństwa – na rynku europejskim.
Celem współpracy jest wprowadzenie linii Auto ID firmy Brother na rynek europejski wraz z usługami BlueStar. Dzięki tej współpracy resellerzy zyskają rozwiązania, które umożliwią kompleksowy rozwój biznesu i wsparcie marketingowe. W ramach umowy pełne portfolio drukarek termicznych Auto ID firmy Brother będzie dostępne do dystrybucji przez BlueStar, w tym drukarki mobilne PJ i RJ, nabiurkowe TD oraz przemysłowe TJ.
„BlueStar dąży do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w branży, co jest zgodne z etosem firmy Brother „At your side”. Pozwoli nam to dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w najlepszy możliwy sposób” – komentuje Andrew Broadbent, European Product Manager - Speciality Print Solutions, w Brother International Europe.
„Od kilku lat BlueStar i Brother z powodzeniem współpracują w celu rozwoju rynku technologii druku w USA. Cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą globalną obecność dzięki nowej umowie” – mówi Manel Baranera, dyrektor operacyjny w BlueStar EMEA. „Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak szerokiej gamy produktów, która będzie stanowić doskonałą okazję biznesową dla sporej liczby resellerów w całej Europie”.
Umowa obowiązuje od czerwca 2021 r. i obejmie asortyment firmy Brother w zakresie druku termicznego i etykietowania Auto ID.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.