Brother podpisał umowę z BlueStar na dystrybucję drukarek termicznych w Europie
Brother rozpoczął współpracę z firmą BlueStar™ – wiodącym światowym dystrybutorem rozwiązań z zakresu technologii identyfikacji cyfrowej, mobilności, punktów sprzedaży, RFID, Digital Signage i bezpieczeństwa – na rynku europejskim.
Celem współpracy jest wprowadzenie linii Auto ID firmy Brother na rynek europejski wraz z usługami BlueStar. Dzięki tej współpracy resellerzy zyskają rozwiązania, które umożliwią kompleksowy rozwój biznesu i wsparcie marketingowe. W ramach umowy pełne portfolio drukarek termicznych Auto ID firmy Brother będzie dostępne do dystrybucji przez BlueStar, w tym drukarki mobilne PJ i RJ, nabiurkowe TD oraz przemysłowe TJ.
„BlueStar dąży do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w branży, co jest zgodne z etosem firmy Brother „At your side”. Pozwoli nam to dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w najlepszy możliwy sposób” – komentuje Andrew Broadbent, European Product Manager - Speciality Print Solutions, w Brother International Europe.
„Od kilku lat BlueStar i Brother z powodzeniem współpracują w celu rozwoju rynku technologii druku w USA. Cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą globalną obecność dzięki nowej umowie” – mówi Manel Baranera, dyrektor operacyjny w BlueStar EMEA. „Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak szerokiej gamy produktów, która będzie stanowić doskonałą okazję biznesową dla sporej liczby resellerów w całej Europie”.
Umowa obowiązuje od czerwca 2021 r. i obejmie asortyment firmy Brother w zakresie druku termicznego i etykietowania Auto ID.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.