Brother podpisał umowę z BlueStar na dystrybucję drukarek termicznych w Europie
Brother rozpoczął współpracę z firmą BlueStar™ – wiodącym światowym dystrybutorem rozwiązań z zakresu technologii identyfikacji cyfrowej, mobilności, punktów sprzedaży, RFID, Digital Signage i bezpieczeństwa – na rynku europejskim.
Celem współpracy jest wprowadzenie linii Auto ID firmy Brother na rynek europejski wraz z usługami BlueStar. Dzięki tej współpracy resellerzy zyskają rozwiązania, które umożliwią kompleksowy rozwój biznesu i wsparcie marketingowe. W ramach umowy pełne portfolio drukarek termicznych Auto ID firmy Brother będzie dostępne do dystrybucji przez BlueStar, w tym drukarki mobilne PJ i RJ, nabiurkowe TD oraz przemysłowe TJ.
„BlueStar dąży do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w branży, co jest zgodne z etosem firmy Brother „At your side”. Pozwoli nam to dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w najlepszy możliwy sposób” – komentuje Andrew Broadbent, European Product Manager - Speciality Print Solutions, w Brother International Europe.
„Od kilku lat BlueStar i Brother z powodzeniem współpracują w celu rozwoju rynku technologii druku w USA. Cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą globalną obecność dzięki nowej umowie” – mówi Manel Baranera, dyrektor operacyjny w BlueStar EMEA. „Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak szerokiej gamy produktów, która będzie stanowić doskonałą okazję biznesową dla sporej liczby resellerów w całej Europie”.
Umowa obowiązuje od czerwca 2021 r. i obejmie asortyment firmy Brother w zakresie druku termicznego i etykietowania Auto ID.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.