Brother rozbudował portfolio o dwa przenośne skanery
Firma Brother dodała do swojej oferty dwa nowe zaawansowane urządzenia do skanowania – ADS-1300 oraz ADS-1800W. Nowe modele z serii ADS to przenośne skanery dokumentów, które pozwalają na pracę w dowolnym miejscu – mogą być zasilane przy użyciu powerbanka, co gwarantuje mobilność przy pracy. Dodatkowo urządzenia wykorzystują zaawansowane oprogramowanie do edycji plików PDF i zarządzania dokumentami, co ma wpływ na usprawnienie obiegu dokumentów w organizacji.
Kompaktowe, przenośne skanery dokumentów sprawdzą się zarówno pracownikom mobilnym między innymi z branży transportowej lub handlowej przy skanowaniu dokumentów biznesowych i papierowych rachunków, jak i w branży ochrony zdrowia przy tworzeniu wirtualnych kopii formularzy medycznych lub innej dokumentacji zdrowotnej.
ADS-1300
•Skanowanie z prędkością do 30 ppm, 60 ipm, skanowanie dwustronne w kolorze
•Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 20 arkuszy
•Zasilanie bezpośrednio przez gniazdo USB-C
•Dedykowane gniazdo do skanowania kart plastikowych
•Skanowanie do komputera, chmury, hosta USB
•Dołączone oprogramowanie do edycji plików PDF
•Dostępna opcjonalna taca odbiorcza
ADS-1800W
•Skanowanie do 30 stron/60 obrazów na minutę
• Duży ekran dotykowy o przekątnej 7,1 cm, automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 20 arkuszy
•Zasilanie bezpośrednio przez gniazdo USB-C
•Dedykowane gniazdo do skanowania plastikowych kart
•Możliwość zdefiniowania i zapisania do 25 miejsc docelowych skanowania oraz obsługa aplikacji mobilnych
•Dołączone oprogramowanie do edycji plików PDF
•Dostępna opcjonalna taca odbiorcza
•Kompatybilność z Barcode Utility
Urządzenia z serii ADS są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych skanerów można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.