Brother rozbudował portfolio o dwa przenośne skanery
Firma Brother dodała do swojej oferty dwa nowe zaawansowane urządzenia do skanowania – ADS-1300 oraz ADS-1800W. Nowe modele z serii ADS to przenośne skanery dokumentów, które pozwalają na pracę w dowolnym miejscu – mogą być zasilane przy użyciu powerbanka, co gwarantuje mobilność przy pracy. Dodatkowo urządzenia wykorzystują zaawansowane oprogramowanie do edycji plików PDF i zarządzania dokumentami, co ma wpływ na usprawnienie obiegu dokumentów w organizacji.
Kompaktowe, przenośne skanery dokumentów sprawdzą się zarówno pracownikom mobilnym między innymi z branży transportowej lub handlowej przy skanowaniu dokumentów biznesowych i papierowych rachunków, jak i w branży ochrony zdrowia przy tworzeniu wirtualnych kopii formularzy medycznych lub innej dokumentacji zdrowotnej.
ADS-1300
•Skanowanie z prędkością do 30 ppm, 60 ipm, skanowanie dwustronne w kolorze
•Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 20 arkuszy
•Zasilanie bezpośrednio przez gniazdo USB-C
•Dedykowane gniazdo do skanowania kart plastikowych
•Skanowanie do komputera, chmury, hosta USB
•Dołączone oprogramowanie do edycji plików PDF
•Dostępna opcjonalna taca odbiorcza
ADS-1800W
•Skanowanie do 30 stron/60 obrazów na minutę
• Duży ekran dotykowy o przekątnej 7,1 cm, automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 20 arkuszy
•Zasilanie bezpośrednio przez gniazdo USB-C
•Dedykowane gniazdo do skanowania plastikowych kart
•Możliwość zdefiniowania i zapisania do 25 miejsc docelowych skanowania oraz obsługa aplikacji mobilnych
•Dołączone oprogramowanie do edycji plików PDF
•Dostępna opcjonalna taca odbiorcza
•Kompatybilność z Barcode Utility
Urządzenia z serii ADS są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych skanerów można znaleźć na stronie www.brother.pl.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.