Brytyjczycy wybrali najlepszą hybrydę
Brytyjski portal Auto Trader przyznał Lexusowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Nagroda została przyznana w ramach plebiscytu 2020 New Car Awards.
Najlepszy w ogólnym rankingu
W tegorocznym głosowaniu wzięło udział ponad 181 tys. osób. Sukces Lexusa dodatkowo podkreśla fakt, że NX 300h zdobył nagrodę Best Hybrid Car w ogólnej klasyfikacji samochodów hybrydowych, bez podziału na auta popularne i klasy premium. „Nie jest niespodzianką, że Lexus NX 300h wygrywa nagrodę Auto Trader’s Best Hybrid Car. Lexus pozostaje synonimem jakości inżynieryjnej, sprytnych napędów oraz luksusowych wnętrz” – mówi Erin Baker, dyrektor ds. wydawniczych portalu Auto Trader.
Przedstawiciele serwisu przytaczają nawet wypowiedź jednego z właścicieli Lexusa NX 300h. „To najwyższej jakości samochód, jaki kiedykolwiek posiadałem. Żadnego zbędnego szwu. Żadnych pisków czy stuków i piękne wykończenie w każdym miejscu”.
Lexus kolekcjonuje nagrody
Tytuł Best Hybrid Car przyznany modelowi NX jest kolejną nagrodą, którą Lexus zdobył w tym roku na brytyjskim rynku. Wcześniej producenta z Kraju Kwitnącej Wiśni uznano za najlepszą markę w brytyjskim rankingu Honest John Satisfaction Index. W tym samym plebiscycie Lexus zdobył ponadto pierwsze miejsce w rankingu niezawodności, a model NX został uznany za najbardziej komfortowy samochód. Co więcej, jeszcze wcześniej japońska marka otrzymała tytuł najlepszego producenta w Auto Express 2020 Driver Power Survey. A modele RX, IS i CT wygrały w swoich kategoriach.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.