Komunikaty PR

Budowa parku Good Point V w decydującej fazie realizacji

2024-04-25  |  10:00
Biuro prasowe

Budowa parku magazynowo-produkcyjnego Good Point V, zlokalizowanego w miejscowości Łubna, weszła w decydującą fazę realizacji. Dostępne są ostatnie wolne powierzchnie z terminem odbioru we wrześniu 2024 roku.

Budowa parku magazynowo-produkcyjnego Good Point V, inwestycji spółki Real Management w miejscowości Łubna, na którą składają się trzy budynki o łącznej powierzchni magazynowej 30 tys. mkw., weszła w decydującą fazę realizacji.

„Ogromnie nas cieszy tak dobre tempo realizacji tej inwestycji. Widoczny jest już pełny zarys bryły przyszłej hali numer 1, na której trwa montaż fasady z płyt warstwowych. W budynku są już prowadzone prace związane z izolacją dachu oraz przygotowaniem montażu klap dymowych i świetlików. Na części działki, gdzie powstanie hala numer 4, po początkowym procesie związanym ze wzmocnieniem gruntu, zakończono stawianie słupów prefabrykowanych, a obecnie trwa montaż konstrukcji stalowej dachu. Najbliższe tygodnie nasz generalny wykonawca, firma BREMER Sp. z o.o., poświęci na kontynuację realizacji sieci zewnętrznych oraz wykonanie instalacji budynkowych. Rozpoczną się również prace związane z montażem bram oraz doków” - podkreśla Sebastian Perkowski, Dyrektor Kontraktu odpowiedzialna za przygotowanie projektów do realizacji oraz budowy prowadzone przez Real Management S.A.

Kompleks Good Point V zaprojektowany został zgodnie z wytycznymi ESG i certyfikatu BREEAM, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa. Deweloper opracował również Zielony Standard Budynków Magazynowych, który będzie uzupełnieniem strategii spółki. Działka, na której położony jest kompleks, charakteryzuje się obszernymi terenami zielonymi, co w przypadku tego typu parków magazynowo-produkcyjnych stanowi rzadkość. Na terenie kompleksu znajdują się również dwa stawy pogliniankowe, które dodatkowo uatrakcyjniają krajobraz. Inwestycja Good Point V została zaprojektowana z uwzględnieniem standardów zrównoważonego, ekologicznego budownictwa i otrzyma certyfikat BREEAM na poziomie Excellent.

Pierwsi najemcy powierzchni magazynowych oraz biurowych, wśród których znalazły się takie firmy jak Dr Irena Eris S.A, jeden z wiodących polskich producentów kosmetyków czy też OEX Fulfilio Sp. z o. o., spółka specjalizująca się w obsłudze logistycznej sektora e-commerce, programów lojalnościowych oraz materiałów POS, wprowadzą się do Good Point V już w III kwartale 2024 roku i I kwartale 2025 roku. W kompleksie pozostało jeszcze ostatnie 5800 mkw. wolnej powierzchni magazynowej z terminem odbioru we wrześniu bieżącego roku.

Zakończenie budowy całego parku magazynowo-produkcyjnego, położonego w miejscowości Łubna w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii, przewidziano na I kwartał 2025 roku.

Real Management S.A. jest dynamicznie rozwijającą się spółką deweloperską, powstałą w 2002 roku. Działalność firmy koncentruje się w sektorze nieruchomości produkcyjno-przemysłowych  i mieszkaniowych. Innowacyjność i efektywne zarządzanie – to czynniki, pozwalające spółce na stały rozwój i ekspansję w sektorze nieruchomości. Od początku działalności Real Management S.A. zrealizował projekty komercyjne i mieszkaniowe o powierzchni  265 000 mkw. Wśród nich znajdują się m.in. kompleks biurowy Bolero Office Park, osiedla domów jednorodzinnych premium Rezydencje Pałacowa i Rezydencje Chojnów, centra produkcyjno-przemysłowe Good Point oraz parki convenience Przyczółkowa Vis a Vis i Point.44.

Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych        500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.

Real Management S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna

Jak zmieniają się ceny nowych mieszkań w zależności od usytuowania na piętrze? Ile kosztują lokale na najwyższych kondygnacjach z wyjątkowym widokiem czy atrakcyjnym tarasem? W
Nieruchomości Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada
2024-07-03 | 12:02

Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum[1]. W związku z tym już wkrótce
Nieruchomości Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
2024-07-02 | 16:00

Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań

SPRZEDAŻ W II kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa”) sprzedała 943 lokale netto wobec 931 w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 1% r/r), w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.