Komunikaty PR

Burger King otwiera nową restaurację w Katowicach

2024-12-11  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.79 MB )

Burger King, jedna z największych sieci restauracji szybkiej obsługi na świecie, już w najbliższy piątek (13 grudnia) otworzy nowy lokal przy ul. Feliksa Bocheńskiego 77 w Katowicach. To trzecia restauracja marki w tym mieście i 76. w Polsce. Z okazji otwarcia marka przygotowała dla swoich gości szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, takich jak 100 darmowych, legendarnych Whopperów czy słodka niespodzianka.

W Katowicach znajdują się już dwa lokale pod szyldem Burger King: wolnostojąca restauracja przy Alei Murckowskiej 26 oraz punkt w Galerii Katowickiej. Nowy lokal, również wolnostojący, znajduje się pomiędzy Centrum Handlowym Załęże a otwartym w maju br. parkiem handlowym. To doskonała lokalizacja, która zapewnia wygodę konsumentom, ułatwiając codzienne sprawunki i oferując szybki posiłek w pobliżu popularnych obiektów. Goście mogą skorzystać z opcji jedzenia na miejscu, zamówienia na wynos lub wygodnego Drive Thru.

100 burgerów dla 100 pierwszych klientów

W dniu otwarcia Burger King pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Oficjalne otwarcie odbędzie się o godz. 10:00, a na gości czekać będzie przygotowany z tej okazji tort.

– Otwarcie trzeciej restauracji Burger King w Katowicach to kontynuacja naszej strategii rozwoju na Śląsku, po niedawnym otwarciu lokalu w Bielsku-Białej. Nowy punkt to nasza 76. restauracja w Polsce i kolejne miejsce, w którym goście będą mogli cieszyć się ulubionymi burgerami w komfortowej, nowoczesnej przestrzeni. Niezmiennie stawiamy na wygodę naszych klientów, w związku z czym restauracja przy ulicy Feliksa Bocheńskego posiadać będzie opcję Drive Thru – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.

Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 75 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku. Na ten rok zaplanowane jest jeszcze jedno otwarcie lokalu w Zgorzelcu.

O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.